آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

روز پدر

1392/3/3 21:15
نویسنده : غزال
391 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو می نویسم فرزندم 
آری همان مرد است... پای دلم لرزید... نتوانستم راهی شوم...آنروز که برای اولین بار دستان مرا در دست گرفت.آری همان مرد است که با آمدنش نور را به قلب من آورد و پای دلم نشست با صبوری...
نگاهش می کنم با شوق... راه می رود و گوش دلم به صدای پای اوست و بند دلم گیر نگاهی که وقتی می گذرد از کنارم مرا درخود محو می کند...
هنوز دست و پایش را گم می کند دلم...می لرزد وقتی چشمهایش کنجکاوانه احساس مرا زیر و رو می کند هنوز هم و همیشه... آیا هرگز کسی می توانسته اینگونه عاشق باشد؟
او انتخاب من است... زندگی من است... و نفسی که در جسم من روح زندگی را می دمد با آغوشی که امنیت محض است بی دروغ!و دستانی که معجزه می کند با هر نوازش...
آری همان مرد است... همان مردی که حتما شایسته است که پدر تو باشد.

پسر گلم، آرتین،  میخوام بدونی که تو این14 ماه و 19 روز که از عمر زیبات میگذره پدرت! همون باااااابایِ خودت! در حقت مثل من که نه! بیشتر از من ، زحمت کشیده. امیدوارم همیشه قدر این مهربونیهاشو بدونی مثل همین الان! که مدام میبوسیش و بغلش میکنی و حاضر نیستی لحظه ای نباشه و از خدا میخوام سایه پدرت همیشه رو سرمون باشه.

رحیم... مهربونم... روزت مبارک

-دندون 9 هم دراومده! آسیای بالا سمت راست! اینم خیلی بزرگه! آسیای سمت چپی هم امروز فرداس بیاد بیرون! امیدوارم اذیت نشی نازنینِِ من 

-خدا جونِ ما، مثل همیشه شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سجاد
3 خرداد 92 22:47
سجاد کوچولو و مراسم جشن عقدی دایی علی آپمممممم ، بفرمایین داخل
پگاه مامان آرتین
4 خرداد 92 9:56
عزیزم سایه همسری تاابدمستدام.مردکوچولو روزت مبارک.غزال جون ببوسش
ساراي محمدسجاد و زينب اينااااا
4 خرداد 92 20:17
سلااااااااااام سلاااااااااااام جييييييييييغ و هواااااااااااااااااا به به از اين مامان و باباااااااااااااا خدا رو شکر. انشالله هر روز محبت بينتون بيش از پيش بشه
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 21:34
روز پدر مباركككككككككككككك