آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

روزهای قشنگ بهاری

1392/2/27 17:18
نویسنده : غزال
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای ما بیشتر تو پارک میگذره! دیدن بازی  و خنده و هیجان تو خیلی لذت بخشه

من و بابا هم با تو میریم به دنیای کودکی و چقدررررررررر لحظه های شادی هست.

بعدالظهر ها هم فلاسک چایی رو برمیداریم و سه تایی میریم پارک و تو بازی میکنی و ما هم در ارامش ( البته کمی ارامش :-))) ) چایی میخوریم.

چقدر حال و هوای این روزهارو دوس دارم. بیشتر از همیشه خدارو حس میکنم.

پسر نازنینم! خندیدن تو، عجیب خستگی از تنم بیرون میبره!

وروجک من در پارک!

رقصیدن در پارک!!!!!!!!!!!!

هر سر سبزی و درختی میبینی داد میزنی آک آک ( یعنی پارک)

آرتین و دختر خاله خوشگلش! ( عاشق همدیگه هستین و حتی الان که دارم عکسشو میذارم تو داری جیغ میکشی و میگی اَدَ( یعنی برلیان) و میخندی! 

 

همچنان غذا نمیخوری و من نمیدونم دیگه باید چیکار کنم!  این قضیه خیلی اذیتم میکنه .

مامان جونی! میشه کمی به فکر من باشی  و یک کوچولو غذا بخوری تا دل من خوش بشه؟!

خدایِ خوبم! ممنون

اینم مجبورم بذارم که ببینی وقتی میخوایم لباستو عوض کنیم چه کارا که نمیکنی! فرار میکنی و میری رو مبل لم میدی و میخندی!!!!!! اصلا یک اوضاعی درست میکنی ها! هی ما بدو تو بدو! بعد هم با گریه و جیغ باید بگیریمت و لباس تنت کنیم!

عاشقتمممممممممم کوچولوووووووووووووووی خوشمزه ی من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

خاله یاسی
27 اردیبهشت 92 23:25
عاشقتم خاله جووووووووووووووووووووووون الهی من فدات بشم خاله جون تا میتونی شیطونی کن
پگی مامان رادین خان
28 اردیبهشت 92 12:18
وای خدااااااااا لختشو ببین ینی عاشقتم فسقلی با اون خنده های نازت چقدر تو عکس اول قیافش عوض شده خیلی بزرگ شده ماشالااااااااااااااااا ناززززززززززززز
شادی
29 اردیبهشت 92 0:55
قربونت برممممممممممممممم چقدر شیرینی تو ، ماشالله هزار ماشالله روز به زود=ر خوشگلتر از دیروز. عاشقتم
شادی
29 اردیبهشت 92 23:52
کاشکی کامنتمو ویرایش میکردی آخه خیلی غلط املایی دارم


فدات بشمم عزیزم. غلطشم قشنگه
بوسسسس
زهرا مام صدرا
30 اردیبهشت 92 18:12
ای جونم قربونه این جوجو بشم من یعنی غزال به خدا عاشقشمممممممممممممممممممممممممممم واقعا خیلی لذت بخش خندیدین و شادی کردن این فسقلیا ایشالله همیشه همیشه تو خونتون صدای خندیدن و شادی ارتین با پدر مادر ش بیاد غصه فرار کنه امین
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 1:00
اخي عزيزممممممممم ايشالا هميشه شا باشيد و لبتون خندون دوستمممممممممم اران من كه هنوز راه نميرهههههه
شادی
1 خرداد 92 0:35
غزال جون ایمیلتو چک کن


شادی چند روزه ایمیلم باز نمیشه و همه چی قاطی پاتیه! هر وقت تونستم باز کنم جوابتو میدم
بوووووس
راحله
1 خرداد 92 16:52
عششششششششششق منی جوووووجه واااااای آرتین جوجو لختش قشنگه
آرزو مامان آوینا
2 خرداد 92 1:51
وای عزیزم اول از همه 2تا ماچ حسابی بکن گل پسریو قربونش برم خیلی میدوستمش هزارماشا...
lمامان نسرین
5 خرداد 92 0:27
آفرین به اینمامان و بابای خوب و با حوصله که هر روز ارتین و میبرن پارک.ای جون دلم به این پسمله یعنیهر وقت میبینمش میخوام بخورمش مخصوصا با اون لبای کوچولوش
khale fariba
5 خرداد 92 12:26
aaaasheghe hamatoonaaaam...delam kheili baraoon tang shode
سارینا مامان آرمان
6 خرداد 92 6:41
ای جانمممم لخت شده قرتی انشالله همیشه به شادی گردش تفریح باشی عسلم دوستم سلاممممدلم برات خیلی زیاد تنگولیدههههههههه
مامان آرشينا
11 خرداد 92 12:01
اي جونممممممممممممم هزار ماشالا .ايشالا هميشه شاد و سلامت باشي گلم در كنار مامان و باباي مهربونت بوسسسسسسسسسس