آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

14 ماهگی تمام! رویش 8 امین دندان

1392/2/18 9:50
نویسنده : غزال
480 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

شیرین عسل مامان

دندون 8 مبارک! عجب دندون بزرگی هم هست! الهی بمیرم که معلومه کلی اذیت شدی! آخه نسبت به دندونای دیگه ات خیلی بزرگه!آسیاب پایین سمت راست.

الهی مامان دورت بگرده که اینقدر بزرگ و آقا شدی! اصلا یک چیزی میگم یک چیزی میشنوی!

غیر از غذا نخوردنت و آویزون بودنت به من! هیچ اذیتی نداری. روزا خودت سرگرم فوضولی هستی و در عین حال اصلا اهل خرابکاری نیستی! اگه هم ناگهانی اتفاقی بیفته سریع مارو خبر میکنی و گریه میکنی!

عاشق پنبه هستی و همش دنبالشی و اونم تورو خیلی دوس داره و جدیدا بازیهاتون خیلی قشنگ شده

اول این ماه درگیر اسباب کشی به خونه خودمون بودیم و خیلی سخت گذشت! یعنی فقط وقتی تو میخوابیدی میتونستیم جمع و جور کنیم واسه همین کلی طول کشید و حسابی خسته شدیم. ولی دیگه حالا حالاها از اسباب کشی و خونه به دوشی راحت شدیم. اتاق جدیدتو خیلی دوس داری و وقتی میری توش دیگه نمیخوای بیای بیرون. روبروی خونه هم پارک داریم و تو هر روز با بابای مهربون میری پارک.

جدیدا کافیه یکیمون به طرف در بره بدو از ما جلوتر خودتو میرسونی و میگی ددر! تحت هیچ شرایطی هم گول نمیخوری که. دیگه مجبوریم تورو هم هر جا ببریم حتی رو پشت بوم برا  وصل کردن آنتن و اینا.

طوطی کوچولوی خوشمزه ای هم شدی. هر چی میگیم تکرار میکنی. مثلا امروز یک زنبور از جلومون رد شد و من گفتم زنیور و تو همش داری میگی ممبوووووووووور! کم کم داری به حرف میای ولی عجیب اینجاس با اینکه خیلی چیزارو میگی و تکرار میکنی تحت هیچ شرایطی مامان و نمیگی! یعنی من تا کی منتظر بمونم؟؟؟؟ به عکس عروسیمون اشاره میکنی و به بابا میگی باااااااااابااااااااا بعد من به خودم اشاره میکنم و تو با تاکید بیشتر میگی بابااااااااااااااااااااااااااا .

شبا هم قبل خواب یعنی اعجوبه ای میشی ها! میپری! ملق میزنی! میخندی! جیغ میکشی! اصلا یک ساعت شیطونی میکنی و میخندی و بعد آروم اروم میخوابی. دیگه خیلی دارم خودمو کنترل میکنم که نخورمت!

دیروز هم که شاهد یک کار تازه ازت بودم! تو پارک دیدم یهو رفتی یک نی نی اندازه خودتو محکم بغل کردی و داری بوسش میکنی! اینقدر ذوق کردم از این صحنه که نگو

خیلی با احساسی و همش داری بوسمون میکنی.

موقع غذا هم ساکت میشینی رو صندلی غذات و من و بابایی غذا میخوریم و شما تماشا میکنی و فقط ماست میخوری و بقیه چیزایی که بهت میدیم و پخش و پلا میکنی

یک سره هم دستمال به دست داری گردگیری میکنی! یعنی موندم اینکارو از کی یاد گرفتی! هر کی ببینه فکر میکنه عجب مامان کاری داره این بچه :-))))))))))))))))

عاشق کورن فلکس ، شکلات و چایی ، لیموناد، دلستر حتی تلخ ترین نوعش، دوغ ، سیب زمینی سرخ شده هستی.

هر چی میگذره بیشتر عاشقت میشم . بیشتر احساس خوشبختی میکنم و بیشتر خداروشکر میکنم. هیچ وقت فکر نمیکردم یک کوچولوی فسقلی بتونه اینقدددددددددددددر دنیای منو قشنگ کنه! حتی زمانی که سر کار تنها نشستم به کارای تو فکر میکنم و همیشه لبخند رو لبامه!

تصمیم داشتم زود از شیر بگیرمت و شبی که قرار شد دیگه شیرت ندم و آخرین دفعه که بهت شیر دادم اینقدر مهربونانه بغلم کردی و شیر خوردی و خوابیدی که دلم نمیخواست از خودم جدات کنم. تصمیم گرفتم مهر ماه اینکارو بکنم چون خودم هم اصلا آمادگی روحی و روانی ندارم! من بیشتر از تو وابسته شدم! باید این مدت آروم آروم اینکارو بکنم

روز زن هم روز خیلی خیلی قشنگی بود! حال و هوای خوبی داشتم. یک جشن کوچولو گرفتیم و سه تایی کلی خوش گذروندیم.

کلا امسال خیلی قشنگ شروع شد و من روحیه ام خیلی خوبه !

دارم تمرین صبور بودن میکنم و تا الان خوب پیش رفتم و آرتین و دعوا نکردم!

اینقدر دوست داشتنی شدی که یادم  رفت بگم !!!!!!!!! بله! تو هم اذیت میکنی آقا کوچولو!

در دو صورت

یکی موقع پوشک کردن! یعنی اینقدر لگد میزنی و بدو فرار میکنی که همش پوشکت کج و کوله میشه! میدونم سخته مامان جون ولی چاره چیه باید تحملش کنی!

یکی هم موقع برگشتن از پارکه! اصلا برنمیگردی که. با کلی گریه و داد و بیداد باید بیاریمت!  اشک میریزی ها. ولی نمیشه که تو پارک زندگی کرد. به جاش روزی دو بار میریم پارک. یکی صبح یکی هم بعدالظهر. همش هم دنبال بچه هایی! میری آستین پسرای بزرگتر از خودتو میکشی و دنبالشون میکنی.

خلاصه که هر چی از کارای جدیدت و شیرین کاریات بگم کم گفتم.

آرتین خرابکار:

عاشق این کاراتم من......

عینک منم که رسما مال تو شده!

پارک  و شیطونی کردن! اون میوه کاج هم توپ تو هست که هر روز باهاش کلی فوتبال بازی میکنی

اینم لینک بازی کردن تو و پنبه!

 http://up.toca.ir/images/dfl8tubc6lj1plzddhqy.avi

یا

 http://uplod.ir/v5bnzrmka75s/New_-_artin.avi.htm

خدایا به خاطر همه چی ممنون.

آرتین و رحیمم خیلی دوستتون دارم و تنها آرزوم کنارتون بودنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

بابا و آرتین
18 اردیبهشت 92 1:51
مامان مهربون عزیزم من و آرتین هم خیلی خیلی دوست داریم و کنارت حسابی خوش می گذرونیم. خانوم خوبم ممنون از این همه آرامش و احساسات زیبا مامان جونی ممنون از این همه صبر و حوصله
soli مامان ادرینا
18 اردیبهشت 92 9:56
ای جانممم چه بلا شده این پسملی غزال .. بابا دست مریض به قلمت .. 14 ماهگیت هم مبارک آرتین جونم دلم برات تنگولیده بودددددد.. مامانششش افتخار بدین دلم ما هم براتون تنگولیده هاااااااااااا بوسسسسسسسس واسه اون لپای گلیش که خوردن داره هااااااا
پگاه مامان آرتین
18 اردیبهشت 92 10:49
سلام گلم.مبارک آرتین طلا.مبارکه ببوسش مامانی خیلی نازشده عزیزم خصوصیو چک کن
مرجان مامان آران
18 اردیبهشت 92 12:08
قربونتتتتتتتتتت برم 14 ماهگيت مبارك خوشگلممممممممم دندون جديدتم مباركككككككككككككك خوش باشيددددد عزيزممم رمزم گذاشتم خصوصي غزال جون
☂ marjan ☂
18 اردیبهشت 92 23:17
سلام غزال جون!راستش عکسای آرتینو که دیدم دلم براش ضعف رفت! خیلی خوشحال میشم باهم دوست بشیم!!!!!!البته اگر موافق باشید
شادی
19 اردیبهشت 92 0:16
سلامممممم، مرواردیت مبارک آرتین جووووووون، یه سر بهم بزن عزیزم
سیاکیا
19 اردیبهشت 92 23:53
ایییییییییییییییییی قربونشششششششششششششششششششش با این شیرین کاریاششششششششششششششش دیدمش دلم حال اومد قند عسلووووووووووووووووووو عینک به ارتین بیشتر میاد زغال جون.بی خیالش شووووووووووو واسم محکممممممممممممم ببوس این شیرین طلاروووووووووووو
زهرا مامان صدرا
22 اردیبهشت 92 11:42
14 ماهگيت مباكككككككككككككك جوجوي خاله قربوه شيطونيات بشم منننننننننننننن غزالي از طرف منو صدرا اول كلي بچلونش بعدم يه ماچ محكم ايشالله هميشه خانواده شاد و سر حالي باشيد در پناه خدا
پگی مامان رادین خان
23 اردیبهشت 92 12:26
عزیزمییییییییییی ارتین خان با این کارات خیلی باحاله سنگای شومینه رو میریزه بیرون و عکس با عینکش خیلی نازهههههههههههههههههههه راستی غزال وب رادین و با یه مرورگر دیگه باز کن مثلا موزیلا یا کروم
سارای محمدسجاد اینا
23 اردیبهشت 92 13:29
سلاااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام جییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ خیلی خوب بود .... غزال خیلی خوبه آرتین عاطفیه. این توی مدل های مراحل رشد، بهترین مدله. این نوع بچه ها سیستم الهامشون خیلی قوی میشه. معنویت پیش میندازتشون از همه ی آدما. کلا هم فکرشون کار می کنه هم تشخیص شون. روی عملش خیلی کار کن. اینکه می بریش پارک عالیه. سعی کن بازی فکری انجام بده زیاد که تمرکزش کم کم زیاد شه. ووووووووووووووووش بخورمش که انقد خوش تیپه. قول میدم ماهی 400$ میدی و واسه این جیگر لباس می خری نوش جون ش. دوستت دارممممممممممممممم
راحله
23 اردیبهشت 92 19:57
سلام عزیزم واقعا خسته نباشی میدونم چقدر سخته اسباب کشی اونم با یه بچه! خون ی نو مبارک عزیزم هورادی هم مثل ارتین مامان نمیگه! البته بابا هم نمیگه هااا راستی ارتین اون سنگهای شومینه رو نمیخوره؟ هورادی میخوردشون
مامان نسرین
24 اردیبهشت 92 1:35
افرین به تو که داری تمرین صبوری میکنی ایشالله خدا به من و مامانی دیگه هم صبر بده اخه این طفلی ها که گناهی ندارن. یعنی میخوام بخورمش این ارتین و با اون قیافه اش با اون لباش و نگاهش مخصوصا موقع خرابکاری صدرا هم تازگیها همش پا تو کفش و دمپایی ماها میکنه جیگرشونو برم من
مامان آرشينا(نفس)
24 اردیبهشت 92 14:04
دوست خوبم سلام منزل نو مبارك هزار ماشالا به آرتين ماهم .دلم براتون تنگ شده .آرتين رو ببوس لطفا
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 19:23
14 ماهگی جوجوی نازم مبارک غزال عزیزم برات آرزو میکنم همیشه و همیشه در کنار عزیزانت بهترین لحظات رو داشته باشی و همیشه لبتون خندون باشه
الهام جون
24 اردیبهشت 92 23:04
عزییییییییزم وای که چقد شیرین شدی نوشته های مامانیتو خوندم کلی ذوق کردم خیلی دلم برات تنگ شده آرتینی دیگه چیزی نمونده ببینمت عشقم بی صبرانه منتظرم راستی عمه جون چقد لاغر شدی فدات بشم لجبازی نکن عشقم غذاتو بخور خب! شیطون بلا
شادی
25 اردیبهشت 92 23:52
سلام عزیزم، دل منم خیلی واسه خودت و آرتین جون تنگ شده، قربون بوس فرستادنش برم. وقتی کلیپ بازی کردنش با پنبه رو دیدم خواستم بخورمش
مامان نیکادل
26 اردیبهشت 92 5:59
به به مبارک باشه دندونت آرتین خان عزیزم ماشالله چه بزرگ و بازیگوش شدی ایشالله همیشه سالم باشی
سارینا مامان آرمان
27 اردیبهشت 92 0:11
خونه جدید مبارک عزیزممممممم چهارده ماهگی آرتن جون مبارکککککککک باید شیرینی بدیا
مامان سحر
27 اردیبهشت 92 16:05
پسر بانمکیه من دوسش دارم