آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

لووووزت مبااااالک مااااااااااااااممممماااااااااان گلم

1392/2/10 21:10
نویسنده : غزال
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جون مهربونم

بابا گفت فردا روز مامانی جونه، من هم ازش خواستم تا از طرف من برات بنویسه

مامان خوب و نازنینم، می دونم که از وقتی اومدم پیشتون خیلی اذیتت کردم و نذاشتم شبا خوب بخوابی. همش باید پیش من می بودی و وقتی برای خودت نداشتی.

شبایی که مریض بودم تا صبح بیدار بودی و از من مواظبت می کردی. خلاصه که خیلی برای من زحمت کشیدی.

از همه قشنگ تر این وبلاگ دوست داشتنی رو برای من درست کردی تا برای همیشه خاطره هام رو داشته باشم.

مامان خوبم مامان مهربون و صبورم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و عااااااااااشقتم بووووووووووووس

من از بودن پیش تو خیلی لذت می برم. وقتی منو بغل میکنی همه چی آروم میشه.

لووووزت مبااااالک مااااااااااااااممممماااااااااان گلم

 

امضاء.وووو. وعئ.

با کمک بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 22:17
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
مامان
11 اردیبهشت 92 0:14
الهی من قربووووووووووووونت بشممم عزیز دلممممممممم. یعنی قشنگترین تبریک دنیا بود عشقولکمممم. عاشقتمممممممم
رایکا
11 اردیبهشت 92 1:08
فداش بشم. روزت مبارک مامان خوب و دوست داشتنی و زیبا و همه چیز تمام
سارینا مامان آرمان
11 اردیبهشت 92 17:04
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك
سیاکیا
12 اردیبهشت 92 15:41
بههههههههههههههه افرین گل پسررررررر روز مامی رو بهش تبریک گفتی بوسسسسسسسسسس غزال جونم روزت مبارکککککککککککککککککککککککککک
درنا(مامان محمدرهام)
14 اردیبهشت 92 1:31
وااای ارتین جوت زبل من فدات بشم با اون نامه نوشتنت غزال جونم روزت مبالک
مامان بهی
14 اردیبهشت 92 11:41
سلاااام عزیز دلم با 2 تا پست جدید آپم خوشحال میشم بسریو نظرتو بگیییی خصوصیم داری روزتم مبارک
شادی
14 اردیبهشت 92 23:20
سلام غزال جووووووووووون، روزت مبارک ببخشید عزیزم چندروز اینترنت نداشتم. آرتین جونو ببووووووووووووس
مینا مامی پویان
15 اردیبهشت 92 0:33
روزت مبارم مامانی