آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

من و ببخش

1392/1/28 11:46
نویسنده : غزال
727 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازنینم

یکی یکدونه ام

همه ی همه ی زندگی ام

من و ببخش اگه گاهی از غر زدنای زیادت ناراحت و عصبی میشم! الهی بمیرم برای درد کشیدنت.

الهی بمیرم که یک هفته اس درد داری و فقط میدونم درد دندونه و بس! نمیدونم این دندون کی میخواد بیاد بیرون! حتی نمیذاری به دهنت دست بزنم!

دیشب تا خود صبح ناله کردی ...اشک ریختی ... و من دیگه آخرش کم آوردم و غرمیزدم و اعتراف میکنم به حال خودم گریه کردم! چقدر من بی طاقتم! چقدر من از خودم بدم میاد

پسرم... من ... دلم میخواد بمیرم ... من لیاقت مادر بودنو ندارم! من صبری و که یک مادر باید داشته باشه ندارم!  منی که اینقدر عاشقتم... بدون تو مطمئنم حتی یک ثانیه نمیتونم نفس بکشم! من! چجوری صبح داشتم میگفتم غلط کردم بچه آوردم!!!!!!!!!!!! خدایا من و ببخش... خدایا من و ببخش!

آرتینم من و ببخش! بمیرم که من  باید تورو تخم چشمام بذارمت! تویی که معلومه کلی درد داری! از به یاد آوردنش هم گریه ام میگیره.

مامان... میدونی که عاشقتم نه؟ میدونی که بعضی حرفام همش الکی هست و از رو باد هواست نه؟ تو اینا رو میفهمی!

الهی بمیرم من که با این همه غری که زدم و ناشکریهایی که کردم بازم دستات به طرف من دراز بود... الان دارم زار زار گریه میکنم... میدونی چرا؟ آخه یاد آب بینی ات میفتم که به خاطر گریه زیاد راه افتاده بود و من باز هم به خاطر بد خوابیدنم شاکی بودم! نمیدونم چجوری میتونم خودمو تنبیه کنم... اصلا دلم میخواد امشب تا صبح نخوابم شاید اروم بشم.

با به یاد آوردنشون فقط میخوام بمیرم...

آرتین ... تو به زندگیم معنای کامل دادی... اینو میخوام بدونی که هیچ وقت مدیون من نیستی به خاطر مادری که برات کردم! من همیشه مدیون تو اَم... چون من و مادر کردی و تونستم با تو از همه چی لذت ببرم... و حس ناب مادر بودنو بچشم

پسرم میخوام از این به بعد صبور تر باشم... خدایا بهم صبر بده. بذار من حداقل مادر عادی برای پسرم باشم نه یک مادر بد!

دوستت دارم...دوستت دارم...دوستت دارم کوچولوی معصوم من

باید اینارو مینوشتم که همیشه بمونه و دیگه هیچ وقت تکرااااااااااااار نشه.

خدایا کنارم باش

 پ.ن: امروز بردمت پیش دندانپزشک اطفال و تا معاینه ات کرد گفت  تبخال گرفتی و کل دهنتو درگیر کرده. الهی بمیرم برات که اینقدر درد میکشی. دوره اش 10 الی 12 روزه. امیدوارم زود زود خوب بشی کوچولوی مامان... دندون آسیابتم قلمبه شده و میخواد در بیاد شده غوز بالا غوز!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان محمدطاها
28 فروردین 92 0:32
همش میگذره عزیزم
خاله کیانا
28 فروردین 92 2:14
عزیزم خودتو ناراحت نکن همه ی اینا یادت میره، درد کشیدن آرتین یادت میره اینقدر غصه نخور . همه وقتی عصبی و ناراحت هستن ممکنه حرفایی بزنن که بعدش خییییییییلی پشیمون بشن از حرفشون.خودتو عذاب نده
خاله کیانا
28 فروردین 92 2:16
امیدوارم دیگه درد کشیدن آرتینو نبینی عزیزم. ایشالله هرچی زودتر همه ی دندون هاش درمیان و هم تو راحت میشی هم خودش.
زهرا مام صدرا
28 فروردین 92 12:06
الهی بگردم
غزال منم الان چند روزه درگیر دندون در اوردنه صدرام درکت میکنم خیلی سخته
منم شبا خیلی کم میارم
این طبیعتمونه که زودی خسته میشیم کاریشم نمیشه کرد گلم
ایشاله ارتین جونمم زودی خوب بشه و مثل همیشه مهربون بشه


زهرا جونم کجایی پس. من همیشه با اینکه وقت ندارم ولی به وبت سر میزنم. جای خالیتو حس میکردم.
نه ! من این چند روز خیلی مادر بدی بودم... برای خودم متاسفم. ولی از دیروز متحول شدم!امیدوارم دوام داشته باشه!
خاله کیانا
28 فروردین 92 13:14
از ته قلبم دعا میکنم هرچی زودتر آرتین خوب بشه.


فدای مهربونیت . تو همیشه به ما لطف داری.
بوس
مامان آرشينا
28 فروردین 92 13:55
ايشالا زود زود همشون دربيام دوست خوبم غزال و آرتين ماهم دلم براتون تنگ شده.ايشالا هميشه سلامت باشي و سايه ي مامان بابا روي سرت بوسسسسسسسسسسسسسسس
سارای محمدسجاد و زینب بانو
28 فروردین 92 17:42
وای غزال!!!
تو آخر منو با این نوشته هات می کُشی!!!
روانی میشم وقتی می خونم این مدل نوشته هاتو!
حالا که اینطور شد منم میرم اعتراف می کنم که حتی یک مادر عادی هم نیستم چه برسه یه مادر خوب!
اصلا من یک مادر نیستم!


نگو سارا ونم. تو یکی از بهترین مامانهای دنیایی به خدا.
مهسا(مامان هستی)
29 فروردین 92 12:39
الهیییییییییییییی بمیرم غزالییییییی درکت میکنم هستی هم چند روزه همش نق میزنه و فک کنم به خاط دندونه منم بعضی وقتها کم میارم و سرش داد میکشم ولی بعد که میخوابه دیونه میشم و از خودم بدم میاد که چرا این طفل معصوم و دعواش کردم عذاب وجدان میگییییرم واقعا میفهمم چی میگی ایشالاااا ارتین جوجو زووودی خوب بشه دوستوووون دارم همیشه به یادتونم غزالیییی جونم
خاله کیانا
31 فروردین 92 15:28
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
خاله کیانا
31 فروردین 92 15:29
سلام غزال جان، چه خبر؟ آرتین چطوره؟ بهتر شده؟؟؟
خاله کیانا
31 فروردین 92 15:29
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
سارا (مامان درسا)
31 فروردین 92 19:52
وقتی این مطلب رو میخوندم اشک توی چشمام جمع شد فکر بد نکن خواهر ... از این بابت اینجوری شدم که یادم به بعضی وقتهای خودم افتاد وقتی اینا رو خوندم دقیقاً یاد همون لحظه هایی افتادم که منم میگم غلط کردم مادر شدم غزال جونم عزیز دلم وقتی دعا میکنی از خدا بخواه به منم صبر بده صبری که لایغ بچه های نازمونه صبری که مادرمامون با چند تا بچه داشتن و ما نداریم دوستتون دارم
خاله کیانا
31 فروردین 92 23:24
سلام عزیزم، آره ایشالله باهم مسافرتم میریم ممنون که بهم سر میزنی. اگر وقت کردی از شیطونی هاش عکس بگیر. غزال جان بذار هرچقدر دوست داره شیطونی کنه اگر شیطونی کنه خیییییییلی بهتره تا بی حال باشه.
نيروانا(مامان آرتا)
1 اردیبهشت 92 10:06
سلاااام غزال عزيز ومهربووووووووون اينقدر پاك وخالص نوشتي كه منم اشكم در اومد. نگران نباش زود خوب مي شه بچه ها تحملشون زياده. غزال من گاهي اوقات دلم مي خواست مي تونستم زمانو متوقف كنم تا اينهمه شيريني و معصوميت اين كوچولوها تموم نشه خودتو سرزنش نكن عزيزم خيلي طبيعيه كه ادم كم بياره . تمام اينايي كه نوشتي از نشونه هاي يه مادر خوووووووب ودوست داشتنيه عزيزمممممم. آرتينو ببوووووووووووس
سارینا مامان آرمان
1 اردیبهشت 92 14:58
سلام دوست خوبممم عزیزم آرمان هم چند ماه هست دندونای نیشش میخان در بیان انقدر بد اخلاق شده انقدر لج باز بد عنق شده منو در حد مرگ عصبیمیکنه داد میزنم حتی بعضی وقتا از کنترل خارج میشم میزنم کف دست یا پاش بعدش پشیمون میشمممممم خودتو ناراحت نکن خودتو سرزنش نکن این حالت برا همه هست گلم تو بهترین مادری
مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 1:44
عزيزمم همه همنجورين منم بعضي وقتا كم ميارممممم ناراحت نكن مامان مهربونمممم الهييييييييييي طفلي چقدر درد ميكشه ايشاالا زودي خوب بشه دندونشم زودي در بياد
پگی مامان رادین خان
3 اردیبهشت 92 21:51
عزیزمممممممممممممم الهی بمیرم خیلی ناراحت شدم غصه نخور غزال جون همهمون گاهی از کوره در میریم ولی من هیچ وق نمیگم خدا غلط کردم چون میترسم خدا ادبم کنه دوستم همونطور که خودتم گفتی یکم باید صبور باشی مخصوصا الان که این کوچولو ها میخوان دندونای اسیابشون در بیاد خیلی اذیت میشن امیدوارم ارتین جونیم زودتر خوب خوب بشه قربونش برم و همینطور خدا یه صبر خیلی زیادی به تو و همه مامانا بده
مامان نیکادل
5 اردیبهشت 92 6:52
انشالله هیچوقت مریض نشی عزیز خاله مامانش تو هم زیاد خودتو ناراحت نکن گاهی پیش میاد که ما هم بی حوصله و خسته میشیم انشالله که کم کم صبرمون بیشتر میشه بوووووووس دلم واست تنگیده دوستم
مینا مامی لیانا
5 اردیبهشت 92 13:49
سلامممممممممممممم به روی ماه غزال و آرتین عزیزمممممممممم غزال من قسم میخورم که تو بهترین مامان برای آرتین هستی و به این ایمان دارم که تو عالی هستی این حرفات هم همینو نشون میده دلمممممممممممم براتون یه ذره شده دلم برای جیغغغغغغغغغغغغغغغغ ات تنگ شده بیا یه سر کلوب یا تاپیک از حال خودت خبر بده عاشقتونممممممممممممم هزارتا
مهسا(مامان هستی)
6 اردیبهشت 92 15:09
سلاااااااااااااااااام غرالییییی جیییییییییییغغغغغغغ بابا کجاییییین دلم براتون تنگ شد
پروانه مامان اميررضا
7 اردیبهشت 92 13:44
الهي بميرم واسه تو و آرتين .چي كشيدي كه اينطوري سوزناك نوشتي.ايشالا زود زود آرتينت بهتر ميشه و روزاي شادي بازم مياد.
خاله کیانا
9 اردیبهشت 92 1:25
سلام غزال جان؛ میدونم وقت نداری آپ کنی ولی به فکر ماهم باش که دوست داریم هر روز عکسای جدید آرتین جونو ببینیم. دلم براتون تنگ شده
رایکا
10 اردیبهشت 92 1:47
بابا شماها که همه تون خوبین که! مادرای خوب روانی!!! من در مقابل شماها دیو دو سرم. بیچاره آنی
نفس(آرشينا)
10 اردیبهشت 92 12:35
سلام دوست و خواهر خوبم .دلم براتون خيلي تنگ شده مدتيه از تكنولوژي و كامي و اينترنت دورم ولي هميشه بيادتونم .نوشته هات همه عالي و به دل ميشينه اميدوارم زود زود خوب بشه آرتين ماهم.پيامات به آدم روحيه ميده يه خبري از خودت به من بده دوستم


عزیز دلمممممممم منم دلم برای خودتو گل دخترت یک ذره شده. فداتون بشم. وبلاگ تو و پگاه برام اصلا باز نمیشه نمیدونم چراااااااااااااااااااااااااا
مهسا(مامان هستی)
10 اردیبهشت 92 14:14
خصوصیییییی داری دوستم
رایکا
11 اردیبهشت 92 1:07
غزال دیشب باهات شوخی کردم که حواست پرت بشه یادت بره، امروز سر خودم اومد! باورت نمیشه اینقدر اوضاع بدجور شده بود تو خونه. شیر آب آشپزخونه خراب شده بود! آنیتا عجیب اذیت میکرد به خاطر دندون. با دوستام بعد 6 ماه قرار گذاشته بودیم که همدیگه رو ببینیم. دیرم شده بود! یهو کنترلم رو از دست دادم با آنیتا بد رفتار کردم. اصلا اون طفلک تقصیری نداشت. تصمیم گرفتم برم پیش روانشناس. خیلی حالم بده. واقعا ظلم بزرگیه به این بچه دارم روا میدارم! مطمئنم خدا هم نمیبخشه. دعا کن برام


ای وای رایکا جون ! این مشکل همه ما ماماناس. خب ما هم کم میاریم دیگه نه؟ ولی من دارم رو خودم کار میکنم! زمانی که اعصابم خورد میشه سریع حواسمو پرت میکنم یا از جام بلند میشم! خلاصه که دارم سعی میکنم خمودمو کنترل کنم! تو هم میتونی عزیزم. تو بهترین مامانی دوستممممم
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 12:06
سلام عزیزم خوبی کوچولوت خوبه؟ عضو عکس پرینت هستی یا نه؟اگر نیستی من برات لینکش رو میفرستم عضو شو و 30 تا عکس رایگان از کوچولوت رو برات چاپ میکنن میرستن مربوط میشه به نی نی وبلاگ. http://axprint.com/Signup/?IN=133904JN
راحله
16 اردیبهشت 92 16:44
وای غزااااال میفهمم چی میگیمنم خیلی ناشکری میکنم خیلی! اصلا صبور نیستم! یه وقتایی هم میگم غلط کردم بچه دار شدم ولی بعدش پشیمون میشم امیدوارم ارتینت هر چه زودتر رو به راه بشه