آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

خاله کیانایِ مهربون

1392/1/16 10:09
نویسنده : غزال
412 بازدید
اشتراک گذاری

کیانای عزیزم ممنون به خاطر عکسای خوشگلی که برام فرستادی

واقعا ذوق زده شدم وقتی دیدمشون. دلم میخواست همه عکسارو بذارم اینجا ولی اینقدر زیادن که بعضی هاشون و میذارم. یکی از یکی دیگه خوشگلتر! 

کلی هم تقویم خوشگل ،که این یکی رو چاپ کردیم!

فدای مهربونیت بشم . آرتین خیلی خیلی دوستت داره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
17 فروردین 92 13:16
واااای چقدر خوشگلن ...دستشون درد نکنه عالی شده
خاله کیانا
17 فروردین 92 17:32
تقویم چقدر چاپ میکنن؟؟؟ چند تومن؟؟؟


من A3 گلاسه جنس خوب 5 تومان دادم. عالی شدههههههههه.
مرسیییییییییییییییییییییییییییییی
خاله کیانا
17 فروردین 92 23:57
خواهش میکنم عزیزم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
18 فروردین 92 13:39
سلام سال نو مبارک وای که چه عکسایی مامانی یه سری ب وب دخترم بزن ادرس یکی از عکسای گل پسرت رو بزار تا تو البوم عکس نی نی خودت رو پیدا کن بزاره ممنون www.mahsa80.niniweblog.com