آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

سفر به یزد

1392/1/16 10:06
نویسنده : غزال
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان

تعطیلات عید نوروز هم تموم شد. چقدددر عید امسال ، عید خوبی بود هم برای من و هم برای تو

هفته اول که نامزدی خاله فریبا بود .( امیدوارم خوشبخت بشه )

هفته دوم هم با خاله افروز و برلیان و عمو پیروز رفتیم یزد.

مسافرت خیلی خیلی خیلی خوبی بود و تو حسابی لذت بردی. غیر روزهای آخر که کمی خسته شده بودی بقیه روزها خیلی عالی بودی و اذیت نکردی.

هوا حسابی گرم بود و تو این چند روز سفر از لباس گرم پوشیدن راحت شده بودی.

خلاصه که سفر به یاد موندنی شد خصوصا که برلیان هم باهات بود و تو خیلی دوسش داشتی و همش میخواستی باهاش بازی کنی.

آرتین در باغ گلشن طبس ( فوق العادههههههههه بود)

تو هتل محل اقامتمون فرهاد آئیش هم بود که موقع صبحانه باهاش عکس انداختی!

یک روز رفتیم کویر نوردی و تو عاااااااااااااااااااااااشق کویر شده بودی. واقعا روز لذت بخشی بود خصوصا برای تو.

تو کویر هم ول کن نبودی!

همه عاشق شن بازی تو شده بودن!!!!!!!!!!!1

شتر سواری هم کردی

کویر واقعا زیبا بود

همش هم میخواستی خودت راه بری و نمیذاشتی بغلت کنیم!

12 فروردین هم تولد عشق خاله، برلیان، بود . الهی قربونش بشم. ایشاله تولد 120 سالگیت خاله جون.

در راه برگشت

پ.ن : یزد واقعا شهر زیبا و آرومی بود . به همه توصیه میکنم حتما یک شب را در کاروانسرای زین الدین ( 60 کیلومتری یزد) سپری کنن. فوق العاده ست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

زهرا مام صدرا
16 فروردین 92 13:39
سلامممممممممممم غزالیییییییییییی دلم خیلی برای تو و ارتین جوجو تنگ شده بود به به میبینم که کلی بهتون خوش گذشته و خداروشکر ایشالله همیشه به سفر و شادی ارتین جوجو هم همین طوری خوب باشه منم یزد رفتم خیلی قشنگه واقعا دیدنیه امیدوارم سال خوب و خوش با روزهای عالی و سورپرایز کننده ای در راه داشته باشید
سیاکیا
16 فروردین 92 16:24
سلام غزال جونمممممممممممممممممممم سال نوت مبارککککککککککک ایشالا در کنار همسری و پسملی همیشه خوش باشیییییییی بی معرفت یه سری یه احوالپرسی ای بکنننننننن از مااااااااااااااااااااا رفتی حاجی حاجی مکهههههههههههههههه واییییییی پس یزد خوب بید؟دوس داشتم برم خوب شنیدم ازش هر جا باشی خوش باشی اون شیرین عسلتو واسم محکممممممممممم ماچ کن که هانی شده هانییییییییییییییییییییی
مهسا(مامان هستی)
16 فروردین 92 21:00
سلااااااااااااااااااااااااااام غزالی جونم خوبی آرتین جوجو خوبه دلم براتون یه ذره شده بووووووووود به به ایشالااااا همیشه به سفرو شادی قربون این شیطنتات خوشمزه من
مامان نسرین
17 فروردین 92 1:02
به به چه جاهای قشنگی رفتید دوستم همیشه به سفر ایشالله.قربون ارتین خوشگله برم با این عکسای نازش جیگر شده.

واقعا اینقدر گرم بود که اینلباسارو تنش کردی؟


نسریننننننننننننن
دلم کلی برات تنگ شدههههههههههه
آره بابا اگه میشد پوستمون هم میکندیم هههههه
تازه اگه لباس تنش میکرم واسه این بود که آفتاب سوخته نشه. تو هتل کولر روشن میکردیم فکر کن!!!!!!!
مینا مامی لیانا
17 فروردین 92 13:15
سلام سلام
عزیزای من خوشگلای من ایشالا همیشه به سفر واااای جوجوی منو ببین چه شن بازی میکنه عاشقتممممم جونممممم
تولد برلیان خوشگل هم مبارک ایشالا 100 ساله بشه...
امیدوارم سال 92 همونطور که براتون خوب شروع شده پر از شادی و خنده باشه
عکساتون هم خیلی خوشگل شده
جوجوی منو ببوس از طرف من محکممممممممممممممم


مرسی عزیزم
تو همیشه بهمون لطف داری
لی لی عروسمو ببوس
خاله کیانا
17 فروردین 92 17:01
سلامممممممممممممممم، ماشالله روز به روز داره خوشگل تر میشه، خوش بحالت غزال جان.
راستی من لینکت کردم عزیزم. بازم بهم سر بزن بابت نظر هاتم ممنونمممممممممممممممممم


حتماااااااااا
من همیشه میاممممم سر میزنممممم
ایشاله در آینده یک پسر خاله شیطون برای آرتین بیاری.
بوس بوسی
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 21:49
سلام عزیزممممممممممممم مرسی که بهمون سر زدییییییی چه عکسای خوشگلیییییییییییییی ایشالا همیشه خوش باشید عزیزمممممممممممم دوستون داریم زیاددددددددددد
نرگس
17 فروردین 92 22:57
سلام غزال جون...و هم این آرتین ناز منو ببوس..ماچچچچچچچچچچ منم دلم براتون تنگ شده...خوب شما اینوری بیاین
پگی مامان رادین خان
18 فروردین 92 11:21
سلاممممممم خوبی سال نو مبارککککککک خوشحالم که بهتون خوش گذشته ماشالا ارتین جونی چه جیگر شدههههههههههههههههههههههه عکس سه نفری تون هم عالیه عالییییییییییییییییییییییییییی راستی من همیشه از یزد متنفر بودم کلا از جاهای بی اب و علف بدم میاد
مامان سارا
18 فروردین 92 12:07
همیشه به سفر و همیشه خوش باشین
مامان سارا
18 فروردین 92 12:07
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
ساراي محمدسجاد اينا
19 فروردین 92 0:51
سلاااااااااااااااام جييييييييييييييييييغ هورااااااااااااااااااااااا من اومدم بهت سر بزنمممممممممممممم خوبيييييييييييي؟ چقد خوبه که عکس ميذاري از رون هاي اين جيگرطلاااااااااااا خخخخخخخخخخخخخخ عاشق شم. و نيز عاشق کوييييييييييير عاشق يزززززززززد ما رفتيم تبرييييييييييييييييز غزال!!! دقيقا لباساي محمدسجاد برعکس رادين جوني بود هههههههههه دوستميدارمت
مامان نیکادل
19 فروردین 92 7:23
دوستم اینقده شیرین از سفرهات تعریف میکنی که واقعا دلم خواست برم یزد آخه تا حالا نرفتم انشالله همیشه به گردش و سفر
nafi3
19 فروردین 92 13:13
چه عکسای نازی خوشحالم که بهت خوش گذشته آرتین جونم
الهام جون
19 فروردین 92 23:36
وااااااااااییییییی چه عکس های خوشگلی کلی دلم تنگ شد آرتینم خیلی خوشحالم که هر روز داری چیزای جدید یاد میگیری و بزرگ میشی همیشه سلامت و شاد باشی عشقم دوست دارم
خاله کیانا
20 فروردین 92 15:34
سلام عزیزم، عکس های جدید که واست فرستادم رو دیدی؟؟؟ 9 تا بودن. رسیدن یا نه؟


قربونت بشم . آره که رسیدو عالی بودن. مثل همیشه کیف کردمممم ولی اینقدر از خبرت ذوق زده شدم که فراموش کردم تشکر کنم.
بووووووووووس
مامان نفس
22 فروردین 92 20:52
به به همیشه به گردش خانومی خیلی عکساتون قشنگ شده این فسقلی تو کویر سروته میشه جلالخالق مامانی بیاین خصوصی
سارا (مامان درسا)
24 فروردین 92 13:34
به به ایشالا همیشه به سفر و خوشی خواهر ما یزد رفتیم اما این سری که رفتم حتماً جاهایی که رفتی رو میرم مرسی از پیشنهادت ببوس گل پسملمون شازده پسملمون رو
مادام
24 فروردین 92 16:07
مرجان مامان آران
25 فروردین 92 12:55
سلام سلام اپ كرديم با عكساي تولدددددددد
مژگان مامی آرتین
26 فروردین 92 21:48
سلام غزال جون . گل پسرتو ببوس از قول من. خیلی نازو دوست داشتنیه. پسر منم اسمش آرتینه 10 دی دنیا اومده 3 ماهو نیمه هست. به وبلاگ پسرم بیاید خوشحال میشم. لینکتون میکنم با اجازه. اگه دوست داشتی لینک کنید.
مامان امیر علی
28 مرداد 93 16:07
غزال جون منم یزدیم اگه دوباره اومدی به ما هم سر بزن