آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نظرات (7)

ریحان
2 اسفند 91 23:47
ای جــــــــــــــان ....چه باحال هستن این دوتا.. حال میکنه گل پسرت باپنبه هاااااااااا
الهام جون
3 اسفند 91 23:36
عزیییییییییییییزم آرتینم چه بزرگ شدی ماشالا راستی عمه جون این پنبه بیچاره گناه داره به خدا
مرجان مامان آران
5 اسفند 91 2:06
وا چرا من نتونستم ببینم
مهسا(مامان هستی)
6 اسفند 91 21:06
وااااااااااااااای پنبه له نمیشه بیچاره پنبه قربوووووون اون حرف زدنت
مامان آوینا
8 اسفند 91 9:47
وای خدا نازی دلم می خواد بچلونمت آرتین جون و یه بوس محکمت بکنم
مامان سارا
12 اسفند 91 9:54
الهی برات بمیرم پنبه تفلک آرتین جونم رحم اِله
مامان نفس
13 اسفند 91 6:24
هَی وایِ من خاله جون داری چیکار میکنی الهی من فدایِ این حرف زدنت بشم عشقمممم انقده دلم میخواد منم یروزی تورو همین مدلی بچلونم, دقیقا" همینکارایی که با پنبه میکنی دلم میخواد با تو بکنم شاید این عطشم برطرف بشه یا اینکه شما دست ازین دلبریهات برداری خاله جوووون