آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

تولدت مبارک شیرینم

1391/12/15 2:27
نویسنده : غزال
563 بازدید
اشتراک گذاری

یک ساله شدی...

پارسال تو این ساعتا دردای من شروع شده بود! یادم که میاد مو به تنم سیخ میشه! اصلا فکرشو نمیکردم... مثلا میخواستم فردا سنگین رنگین برم بیمارستان برای سزارین، ولی تو تا صبح صبر نکردی ...

تا صبح ساعت 8 درد کشیدم... چه دردی.......... داشتم بیهوش میشدم! خوشحالم نیمی بیشتر از درد زایمان و تجربه کردم( البته اینو الان میگم!) ولی شب خیلی خیلی سختی بود.

وقتی بهم لباس دادن و منتقلم کردن تو بخش حتی نتونستم درست و حسابی با بابا و مامان بزرگت خداحافظی کنم.

ساعت 8 و بیست دقیقه صبح به دنیا اومدی و من بعد به هوش اومدن با چشمایی تار دو تا دست سفید کوچولو و دیدم... خدای من...... پرسیدم سالمی؟ مامان بزرگ گفت سالمه سالمی و من فقط خداروشکر میکردم... چقدر منتظر اون لحظه بودم

چقدر تو کوچولو بودی! وزن 2640 و قد 47!!!!!!!!!!!! اندازه نخود بودی ! یک سر کوچولووووووووووووو ! قربون گریه کردنات بشم ! صدای نازت به هیکل کوچولو موچولوت نمیومد! تا شب مامان بزرگ پیشت موند و شب تا صبح هم خاله افروز ! خاله تا صبح راهت برد و تکونت داد، جالبه از همون اول بغلی بودی! تا میذاشتیمت گریه میکردی.

چقدر شیرین بودی پسرم... یکی یکدونه من... عزیز دردونه من و چقدددددددر شیرین هستی!

الان که یک سال میگذره ! تو الان بدو بدو میکنی و اینقدر خوشمزه شدی که حد نداره!  ومن هر ثانیه خدارو شکر میکنم.

خدایا به خاطر همه چی ممنون... خانواده کوچیکمون و به تو میسپارم

پ.ن: تولدت به خوبی برگزار شد. پسر خیلی خیلی خوبی بودی . دست مامان بزرگا و بابابزرگا و خاله ها و عمو و عمه ات درد نکنه.جای دایی هم خالی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

زهرا
15 اسفند 91 9:06
کوچولوی دوست داشتنی تولدت مبارک
پريسا
15 اسفند 91 10:19
سلام تـــــــــــــــــــــــــــــــــولدش مبارك
مامان سونیا
15 اسفند 91 10:26
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} تولدت مبارک
پگی مامان رادین خان
15 اسفند 91 12:44
تولدت مبارک عزیزمممممممممممم چه ناز شدی با اون لبای قرمزت مامانش براش رژ زدی یا از پفکه؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله یاسی
15 اسفند 91 12:52
تولدت مبارک عزیز دلم
پروانه مامان آوین
15 اسفند 91 13:30
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههه 120ساله بشی.
مامان محمد پارسا
15 اسفند 91 13:38
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جوووووووووون
مامان آترین
15 اسفند 91 17:08
تولد گل پسر خیلی خیلی مبارک باشه
مینا مامی لیانا
15 اسفند 91 17:59
تولدت مبارک جوجوی نازممممممممممم ایشالا همیشه در کنار مامان و بابای عزیزت هر سال جشن تولدت رو جشن بگیرین و همیشه شاد و سلامت باشید
مامان ریحانه جون
15 اسفند 91 19:59
تولدت مبارک آرتین جون... ما تازه با وبلاگتون آشنا شدیم..
پگاه مامان آرتین
15 اسفند 91 20:35
عزیز دلم تولدت مبارک.ایشالا جشن دامادیت.مامانی عسلو ببوس
زهرا مام صدرا
15 اسفند 91 23:07
عزیزمممممممممممم جوجوی نانازم تولدت مبارک خاله جونم اره غزال واقعا یاد پارسال همین موقع که میوفتیم ..............خدای من چه لحظاتی بود
مهسا(مامان هستی)
16 اسفند 91 12:49
الهییییییییییی قربونت بررررم تولدت مباااارک ایشالاااا تولد 120 سالگیت بهترینهارو برات ارزو میکنم خاله جوووون
سارینا مامان آرمان
16 اسفند 91 19:12
تولدت مبارک عزیز دلممممممم انشالله 120 ساله بشی گلممممممم
مینا مامی پویان
17 اسفند 91 0:10
عزیزممممم قربون اون لبای غنچه شدتتتتت مثل ماه شدی تولدت مبارک ارتین جونم ایشالله 100 سالی شی خاله. مامانی خسته نباشی عزیزم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 3:43
#####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____ تولدت مبارك پسر خوش تيپ.....
رایکا
19 اسفند 91 0:50
واییییییییییی، جوجوی یه ساله رو نگاه کن. الهیییییییییی، چه خوشگل و چه ماهی. غزال باورت میشه جوجوهامون یه ساله شدن؟ خدایا شکرت تولدت مبارک عزیزدلم. هزار ساله بشی
سارا (مامان درسا)
20 اسفند 91 0:01
ای جان دلم تولدت مبارک عشقم ماشالا مرد بودی مردتر شدی هی غزال از اون روزا یادته چقدر هممون منتظر بودیم یادش بخیر خواهر این تم به این توپی انتخاب کردی بیا عکساش رو بذار ما هم ببینیم ... منتظریمااااااااا
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:16
تولدت مبارکککککک عزیزدلمممممممممم ایشالا تولد 120 سالگیت عسلللللل
سولي مامان ادريناا
20 اسفند 91 13:58
تفلدت مبارلك دوست جون .. ديگه يك ساله شليم بليم بازيييييي با هممم ... به ماماني بگووو اوردت خونه بابابزرگ پيش من بيالت لپاتووو بوس بوس ككنممم من خودم بوزوگ شدما خودم بلات پست گذاشتممم
سولي مامان ادريناا
20 اسفند 91 13:59
تولدتتتتتتت مباركك عزيزمممممممممممممم .. من كه ماميت قهرم فقط به خاطرررررررررررر خودتتت بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سارا
22 اسفند 91 13:11
تولدت مبارک آرتین کوچولو
راحله
26 اسفند 91 18:05
ای جااااااااااانم تولدت مبارک ارتین عزیز خوش تیپ خوشکل جیگر دختر کش من
مولود
27 اسفند 91 16:07
عزیزم تولدت مبارک ایشالا غزال جون جشن 120سالگیش رو جشن بگیری
مامان نسرین
30 اسفند 91 2:00
تولدت مبارک عسلمممممممممممم قربونت برم با اون لبای غنچه ات