آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

دایره لغات جوجه طلایی ما

1391/11/29 13:19
نویسنده : غزال
481 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم قربون اون صدای قشنگت بشم. این روزا خیلی صحبت میکنی ولی کلمه هایی هست که دیگه با سعی و تلاش و با دقت ادا میکنی:

ماما: مامان

بابا: بابا

آ بَ : آب

و قشنگتر از همهههههههههه ممبه: پنبه! اینقدر با زور اینو میگی لب بالاییتو میبری تو و با کلی تلاش داد میزنی ممبههههههههههه!!!!!

دی دی : جی جی ( شیر میخوای)

جیششششششششش: جیز

اَدَ : مدام با اشاره میگی یعنی این چیه! و ما باید توضیح بدیم

هاب هاب : تاب تاب

دست میزنی و با خوشحالی میگی : د    د      د      د ( با آهنگ دست دست)

آدَ : آقا

و کلی کلمه های نامفهوم دیگه که فقط من و بابا میدونیم یعنی چی !

کی بشه بیای و بگی مامان دوستت دارم ..............

خیلی دوستت دارم عزیزمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
29 بهمن 91 14:20
دوست بزرگوار غزال عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مینا مامی لیانا
1 اسفند 91 0:52
عزیزمی تو گل پسرممممم قند عسلمممم زرنگ خوشگل من ارتین جوجوی من
مامان نیکادل
2 اسفند 91 21:10
آفرین هزار مشالله خیلی شیرینه حرف زدناشون مامانش از طرف ماچش کن یک ماچ آب دارش کن
الهام جون
3 اسفند 91 21:11
ای جونم دیشب صداتو شنیدم آرتین جونم کلی ذوق کردم آفرین عشقم ماشالا کلی دلم واست تنگه آرتینی
مهسا(مامان هستی)
6 اسفند 91 20:45
اییییییییی جاااانم من عاااااااشق حرف زدن این فینگیلیهام ماشالااااااا به آرتین جووووووووووونم
راحله
10 اسفند 91 12:45
وای خدااااااااااااا عاشقش شدماون حالتی که پنبه رو صدا میکنه یه عالمه دوسش دارم! نمیشه فیلمشو بذاری برامووون؟وای من این پسرو گیرش بیارم درسته قورتش میدم
مامان آرشينا
13 اسفند 91 10:07
آفرين پسر زرنگ ماشالا سلام غزال خوبم دوست عزيزم از نت دورم و دلگير كه دير به دير ميام پيشتون. دلتون شاد و لبتون خندون