آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

رویش مروارید سوم!

1391/10/5 20:27
نویسنده : غزال
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشی سه دندونه مامان!

دندون بالاییت نوکش زده بیرون! قربونت بشم که صبوری ولی شبا دیگه معلومه درد اذیتت میکنه و تا صبح تو خواب ناله میکنی! گریه میکنی! منم تنها کاری که ازم بر میاد بغلت میکنم! اون یکی دیگه هم امروز فرداست بزنه بیرون و من از الان از فکر گازای وحشتناکی که میخوای با 4 تا دندون بگیری تنم میلرزه! امروز دیگه از دست گازات گریه کردم! قربونت بشم مامان

این ماه خیلی خیلی کارات عاقلانه شده! کامل معنی تمام حرفامون و میفهمی و هر کاری میخوایم برامون انجام بدی! زودی انجام میدی!  همش مثل میمون کوچولوها از روی سر و کول من و بابا بالا میری! واقعا از دست تو نمیتونم یک دقیقه برم تو اینترنت! تا لپ تاپ و میبینی مثل جت خودتو میرسونی و میشینی روش  و میرقصی که یعنی حسنی بذار! شبانه روز داری حسنی گوش میدی و هنوز به آخرش نرسیده با زبون خودت بهم میگی که داره تموم میشهو بیا دوباره بذار!!!!!! تو ماشین هم تا آهنگ تموم میشه به زبون خودت میگی که تموم شد و دوباره بذارین! خیلی لذت میبرم که اینقدر بزرگ و فهمیده شدی!

شب یلدای امسال هم خیلی خیلی خوش گذشت. رفتیم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ! خاله فریبا و خاله یاسی و مامانی جون کلی برات اسباب بازی  و لباس خریدن و تو هنوز که هنوزه باهاشون سرگرمی! شب هم رفتیم خونه بی بی جون که تنها نباشه و شب یلدا و اونجا برگزار کردیم و خیلی خوش گذشت تو هم تا تونستی سینه خیز رفتی و شیطونی کردی! شبش هم دور هم تا ساعت 2 بیدار بودیم و گل گفتیم و گل شنیدیم و خندیدیم! 

جدیدا هم شبا خیلی دیر میخوابی و دیشب ساعت دو خوابیدی! و از اون ور تا لنگ ظهر با هم میخوابیم!

بریم سراغ عکسا

مامان هنرمند میشود :-)

آرتین در حال شیطونی! عاشق اینجور لمیدنتم! اینقدر خوشگل و خوردنی میشیییییییییییییی!

اوخ اووووووووووووخ چه آقای سنگین رنگینی!

قربون ژستت برم!

آرتین به دنبال پنبه!

آرتین شکمو در محل کار مامان! چشم مامان و دور دیده!!!!!!!

آرتین در حال راه رفتن!

خیلی خوشگل مشغول راه رفتن میشی یهو اگه تو سر راهت اسباب بازی چیزی ببینی یادت میره که هنوز نمیتونی راه بری و  بدو میری سمت اسباب بازی  و تلپی میفتی!!!!

مامان لثه هام میخاره :-(

بابا ولم کن دیگه! درد میکنه ! بغلم کن...........

پسر گلم روز به روز بیشتر عاشقت میشم و از با تو بودن لذت میبرم!

خدایا پسرم... همسرم... زندگیمونو به تو میسپارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

سیا کیا
5 دی 91 21:35
بیا بغلممممممممم عزیز خالهههههههههههههه عکس اخری یه حسیه انگاری میخواد بغل من بیاد بخورمت شیرین عسلللللللللللللللل خدارو شکر ک حالشم خوب شده این موبور خالههههههههه دلم واسش یه ذره شده بود ای قربون راه رفتنششششششش عکسای یلداشم بزارررررر غزال (زغال جونممممم) بابا بیا کلوپ این همه تو مواقع حرفای حساسسسسسسس یادت میکنیم پیدات نمیشه که نمیشههههههههه این جیگرمو واسم بچلونننننننننننن محکمممممممممممم
خاله فریبا
5 دی 91 22:50
وووووووووووووووی ووووووووووووی فقظ باید گاز بگیریمت خااااااله جووووون.مثل خودت که گاز میگیری مامانو
سارینا مامان آرمان
5 دی 91 23:38
مبارکه دندون سومت خاله جون تو هم که مثل آرمان عاشق نون ساندویچی بخور نوش جونت عزیزمممممممممممممم شیطون هم شدی؟ مامانی رو اذیت میکنی یا نه؟ از من میشنوی اذیت کن شیطونی کن راحت باش خاله جون
مینا مامی لیانا
5 دی 91 23:58
اخ جونمممممممممممم آپ کردی وای عزیزممم شب یلدات مبارک پس حسابی بهتون خوش گذشته خداروشکر ایشالا همیشه دور هم شاد باشین و خوش بگذرونی این آرزوی قلبی منه خاله جون. عزیزم واکر خوشگلشو ببین مبارک باشه بابا ماله تو خیلی خارجکیه ماله لیانا قلابیه قربون اون راه رفتنت بشم من جوجو طلایی من اسباب بازیای خوشگلت هم مبارک
پگی مامان رادین خان
6 دی 91 0:31
عزیز دلم ماشالااااااااااااا چه ناز شدییییییییی دندونت مبارک جیگر خاننننن غزال امروز زنگ زدم موبایلت جواب ندادی
سارا (مامان درسا)
6 دی 91 11:08
ای جونم خاله ماشالا به جونت چقدر آقا شدی خاله جونی ووووووویییییییییییییییییییی آدم دلش میخواد بخورتت مامانی اجازه هست؟!
soli مامان ادرینا
6 دی 91 13:17
ای جونممممممممممممم لثه هاش درد میکنه مامانیی نشستی اینجا داری عکس میگیریییییییییی الهی بمیلم برات عزیزم میدونم چه دردی میکشی قلبون اون عکسای خوردنیتتتتتتتتتتت دلم برات یه ذره شده بود این مامانی هم که شما رو داره بهونه میکنه .. همه عکسا عالییییییییییییییی گل پسرمون از همه عالی تر .کیف کردم .. زغال جونم دلم برات یه ذره شده بهمون سر بزن بابا .. بوسسسسسسسسس واسه مامانی و پسملی که خیلی دوستون دارم ..
زهرا مامان صدرا
6 دی 91 14:09
اي جونم ارتين جوجو بميرم الهي كه انقدر براي دندون در اوردن اذيت ميشيد قربونت برم خاله تا ميتوني شيطوني كن و لذت ببر ولي مامانو اذيت نكن باشهههههههه شب يلداتونم مبارك و خداروشكر كه بهتون خوش گذشته
عمه جون
7 دی 91 12:08
ای جونم چقدر لذت بردم از دیدن عکسات شیطونی هات عصبی شدن و لوس شدن هات عشق من خیلی دوستت دارم دلم حسابی تنگته عمه جون کی این درس ها تموم می شه کی من راحت میتونم بیام باهات بازی کنم؟؟ آرتینم همیشه مواظب خودت و مامان و بابا باش عشقم... دست مامانی هنرمند هم درد نکنه که مارو بی خبر نمیذاره از بزرگ شدن و شیطون شدن تو بوس بوس برا هردوتاتون... دوستون دارم
عمه جون
7 دی 91 12:10
راستی عمه جون چه ماشین خوشگلی داری ) ماشین چمن زنیه؟؟
مامان نیکادل
8 دی 91 0:56
غزال جون جججججججججیییییییییییییییییییییییییغغغغغغ چه عکسای قشنگی! کلی لذت بردم بووووووووووووس واسه این پسر خوشگل و آقا من از دست نیکادل مجبورم نصفه شبا بیام پای لپ تاپ خدا همه شون رو حفظ کنه ایشالله
مامان آراد
8 دی 91 21:46
سلام.من همیشه وبلاگتون رو میخونم و عکسهای پسر نازتون رو میبینم.خدا حفظش کنه. یه سوالی داشتم.پسر شما هم مثل اینکه مثل پسر من التهاب حنجره گرفته بوده.همون کروپ یا خروسک.من پسرم 2 بار در عرض 10 روز براش اتفاق افتاد.میخواستم بدونم دکتر شما پیشگیری خاصی رو براتون پیشنهاد کرده؟
نفس
9 دی 91 13:57
آفرين به مامان هنرمند ماشالا به اين پسر ناز مباركه گل قشنگ خاله
مامان شایان
10 دی 91 15:58
عزیزم من کلیپ های شاد و جذاب برای تولد و نامزدی و عقد و هر مراسمی که باشه درست می کنم که از عکس هایی که دارید یک آرشیو و خاطره ای همیشگی با آهنگ های شاد براتون به یادگار می مونه. و می تونید حتی به صورت هدیه و یا سوزپرایز به هر کسی که دلتون می خواد بدید. اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید
ساراي محمدسجاد اينا
10 دی 91 16:52
واااااااااااي غزال غزال غزال

انرژي

من ملائکه رو در تو حس مي کنم وجودشونو...

آفرين.

غزال راستي من از اين ماشيناي آرتين ميخام... از کجا بگيرم... خوبه که باهاش وايميسه و راه ميره

سلام سارا جونمممممممممم. بابا ما در کنار تو مامان نمونه و پر انرژی هیچیممممممم! جیغغغغغ
ببین این واکر هست از سیسمونی فروشی ها خریدم. 80 بود. مدلهای مختلف داره. ببین من پیشنهاد میکنم یک مدلی هست که هم واکره و وقتی بچه بزرگ شد سه چرخ میشه بخر که تا 3 سال ازش استفاده کنی. عکسشو میذارم برات تو تاپیک چی خریدی! مارک مال من تامی هست. اون مدلی هم که میگم تامیه ولی اینجا گیر نیوردم
مهسا(مامان هستی)
11 دی 91 23:17
ایییییییییییییییییی جونم قربونت بررررررررررررررم الهییییی چه جیگری شدیییی
درنا(مامان محمدرهام)
20 دی 91 7:59
اى نفس منننننننن نمى دونم از کدوم عکسش بگم يکى از اون يکى زيباتر و بامزه تر عاشقشونم هم ارتىن هم پنبه
نفس
26 دی 91 8:09
غزال جونم سلام رمز ميخواستم ببخش كه نميدونستم همسري اونو نوشته .اين معذرت خواهي .بعدشم از اين وسيله كه آرتين داره از كجا مي تونم بگيرم براي راه رفتنش .مرسي آرتينم رو ببوس


سلام عزیز دلمممممم. خواهش میکنم گلم. آرشینای نازم خوبه؟ فداش بشمم من. دلم هم خیلی برات تنگ شده!
گلم اینجا برات توضیح دادم چند وقت پیش
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=251506&PageNumber=14