آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

بمیرم

1391/10/3 21:19
نویسنده : غزال
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

بمیرم... بمیرم... بمیرم ... دردتو ، مرضیتو، بی حالیتو نبینم

دلم از دیشب آشوبه... صدای نفس های سخت دیشبت تو خواب داغونم کرد...

بغض همش تو گلومه و چشمم مدام دنبال اینه که دوباره بخندی و شیطونی کنی...

هیچی دردناک تر از مریضی تو نیست گلم... همه دردات مال من... تو فقط خوب باش

شاد باش

 

بخند

شیطونی کن

موش موشی شو

خرابکاری کن

غرغر کن

فقط خوب باش........ مادر به فدات........ زود خوب شو  یکی یکدونه من

خدایا پسرمو به تو میسپارم.

بعدا نوشت: آرتینم فردای اون روز بعد از زدن آمپول خوب خوب شد و خداروشکر! به تشخیص دکتر التهاب حنجره گرفته بود ! الهی دیگه هیچ وقت مریضیتو نبینم عشق کوچولو!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

زهرا مامان صدرا
25 آذر 91 23:05
عزيزمم الهي بميرم براي جوجو غزال همچين نوشتي به خدا دلم گرفت دخترررررررررررر ايشالله زود زودي خوب بشي خاله تا مامانت از ين همه ناراحتي راحت بشه
خاله فریبا
25 آذر 91 23:39
الهی بمیره خاله برات..چی شده خالهههههه...نبینم مریض شیییی خاله جووووون.حق داری خوب هوا خیلیییییی سرد شده خیاییییییی باید خیلی مواظب خودت باشی از این به بعد.مامانشم ناراحت نباشه دیگه بدن گل پسرمون قوی میشه به جاش.واکسبنه میشه;-) ایشالا زود زود خوب شی و موش شی واسه مامانت دوباره:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
soli مامان ادرینا
26 آذر 91 13:42
الهی نباشمم مریض شدی موش موشی خان خدا جون این پسر نازو زودی خوب کن .. وای خدا این بچه ها رو مریض نکنه میفهمم چی میگی غزال جونم .. ای قربون اون اداهای نازتتتتتتتتت ضعف کردم با لوس بازیهات .. غزال کشتمتتتتتتتتتتتتتتت اگه ارتینو این دفعه اوردی گرگان نیاریش پیش مننننننننننننننننننن ... واسم حسابی بوس بارونش کن این لوسی خانو وای غزال تازه فهمیدم اونو شوشو نوشته بود خخخخخخ
مینا مامی لیانا
26 آذر 91 17:19
الهی قربونت برم جوجو ...ایشالا زودتر خوب خوب بشی و دیگه هیچوقت مریض نشی غزال به جوجوی من خوب برسا ...بیا خبر بده که ایشالا بهتره..عزیزممممم با این موش موشی شدنش بخورمت...به نظرم کمی هم لاغر شده
ساراي محمدسجاد اينا
27 آذر 91 15:11
خب اينجوري به من استرس و هيجان وارد مي کني و براي سلامتي مادر و ني ني ضرر دارههههههههههههههههههههههههههههه جيگرشو گاز گاز... جيگر لينک وبلاگ نيومده به دنيا رو هم گازگاز
راحله
27 آذر 91 16:46
عزیزممممممم زود خوب شو عشق خاله نبینم مریض باشی هوراد هم همینجوری مریض شده بود من شب تا صبح با بغض بالا سرش موندم ....بچم نیتونست نفس بکشه
عسل
27 آذر 91 17:21
الهي بگردم گل كوچولو چي شدي خاله؟ الهي زود خوب شي هههههه وقتي موش موشي ميشي ميخوام با كله برم تو ديوار عشقم بوس
سیا کیا
28 آذر 91 7:59
ای عسل عسل قند عسلللللللل پسملمون چش شده؟عزیزمممممممممممممم الهییییییییییییی موبور خالهههههههههه واقعا سخته این وروجکا مریض شن الهیییییی زود مامی غزال بیاد خبر شیطنتاتو بنویسه واسمونننننننننن هزار تا بوسسسسسسس واس تو گل پسررررررررررررر غزال صدقه بده واس بچمون چشش کردنننننن
مهسا(مامان هستی)
28 آذر 91 14:36
عزیز دلم الهییی بمیرم چرا مریض شدی ایشالا زودی خوب بشی واااای غزااااااااالی خیلی بده این فسقلی ها مریض میشن
عمه جون
28 آذر 91 21:14
الهی عمه فدات بشه نبینم مریض شی عشقم ((( زودی خوب شو عمه جون نگرانت شدم... البته منم سرما خوردم عمه جون اشکال نداره قوی می شیم عسلم
پگی
29 آذر 91 17:58
عزیز دلمممممممم موش موشی نبینم مریض باشی قربونت برم ایشالا زودی خوب میشی و دل مامان جونتو شاد میکنی با خنده های قشنگت غزال واقعا سخته درکت میکنم
مرجان مامان آران
30 آذر 91 1:25
ناز بشی با این خنده های خوشگلتتتتتتتت یلداتون مبارکککککککککککک راستی چرا لینکمون نکردین
مامان شروین
1 دی 91 1:09
الهی فدای گل پسری بشم من. انشالله که زود زود زود خوب بشه و باز شیطونی کنه.مریضیه این نی نی ها خیلی سخته
سارا (مامان درسا)
1 دی 91 12:41
هییییییییییییییییییییی از دست تو مامانی یه وقت نیای پیشمونااااااااااااااااا من که نمیرسم بیام کلوب شما هم حالمون رو نپرسینااااااااااااااااا شوخی کردم ایشالا گل پسملون زودی خوب بشه ببوسش از طرف من
مامان نیکادل
1 دی 91 23:32
عزیز دلم دوباره مریض شده؟؟؟ الهی توکلت به خدا باشه غزال جون انشالله زود زود آرتین جون خوب میشه خیلی عکس های قشنگی بودن
مولود مامان ریحانه ورادین
3 دی 91 16:06
ارتین جونم الهی فدات بشم جیگرخاله چرا مریض شدی عزیزم؟؟؟؟؟؟ غزال جون نگرانم نباش ایشالا آرتین جون زود زودخوب میشه,واقعا خیلی سخته,منم حاضرم خودم مریض شم ولی بچه هام نه عکسها خیلی قشنگ بودن عزیزم
مینا مامی لیانا
3 دی 91 19:52
عزال کجایی ؟ خبری بده از خودتون
مامان نسرین
4 دی 91 1:07
آخی عزیزم چی شده بود عسلم؟ خداروشکر که بهتره ایشالله هیچ مامانی مریضی بچه اشو نبینههههههههههه
درنا(مامان محمدرهام)
5 دی 91 18:30
فداااای اییییییین مووووووش شدنش غزال جون به قول شوهرم خدا مواظب بچه هاست فقط اینا تلنگری واسه شکر گذاریش
نیم وجبی
8 دی 91 16:01
ایشالا گل پسرت زودی خوب میشهپیش ماهم بیا
نفس
9 دی 91 13:56
سلام غزال نازنينم .خدا هيچ وقت براي آرتينم مريضي نياره و هميشه خندون باشه .چند بار ميخواستم بيام توي وبلاگ نتونستم .خونه هم كامي نداريم .رو حساب بي وفائي نذار دوستون دارم
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
13 دی 91 21:00
سلام... ماشالله ... روز به روز نازتر میشه ... خوبونش بشم
مامان آوينا
19 دی 91 13:09
واي خدا بخورم اين مموش خوشگلو ايشاا... شما و مادر وپدرت هميشه سلامت تندرست باشين