آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

دلم گرفته

1391/5/19 0:38
نویسنده : غزال
384 بازدید
اشتراک گذاری

گل نازنم امروز روز خوبی نبود... بابابزرگ من دیشب رفت پیش خدا...

خیلی اروم و راحت... کنار بچه هاش و همسرش...

دلم خیلی گرفته... بغض عجیبی راه گلوم و بسته...

این و اینجا مینویسم که همیشه به یادش باشی و بدونی خیلی دوستت داشت و وقتی تو دنیا اومدیو بردیم تا ببینت خیلی غصه داشت که چرا نمیتونه خوب تورو ببین... آخه چشماش دیگه سو نداشت...

ولی دلم آرومه چون خیلی خیلی خوب زندگی کرد و تا آخرین لحظه تو خونه خودش و رو پای خودش بود و احتیاجش به کسی نیفتاد... الان بیشتر از همه برای بی بی جون غصه دارم... بعد 75 سال تنها شد... خیلی سخته...

خدایا التماست میکنم من و از رحیمم جدا نکن... هیچ وقت...................

این عکس و هم یادگاری برات میذارم( چقدر عاشق این خونه ام.. دوران بچگی خیلی تو اینجا بازی کردیم و خوش گذروندیم... در کنارشون... خدایا به بی بی مهربونم صبر بده تا بتونه تحمل کنه... آمین!)

 

خدایا... چقدر دلم تنگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نرگسی
19 مرداد 91 1:49
خدا رحمتشون کنه عزیزم .. خدا به شما و خانوادتون مخصوصا بی بی جون صبر و آرامش بده انشالله ..
مینا مامی لیانا
19 مرداد 91 12:57
غزال جونم تشلیت میگم. خدا رحمتشون کنه. اما چقدر خوب که تا لحظه فوتشون سالم بودند. خدا به بی بی عزیزت صبر بده. خدا تو و آقا رحیم و آرتین رو هم همیشه در پناه خودش حفظ کنه.
سارا (مامان درسا)
19 مرداد 91 16:28
خدایا بیامرزه پدربزرگت رو عزیزم ایشالا همیشه در کنار همسری و آرتین خان زندگی خوبی داشته باشی عزیزم
soli مامان ادرینا
19 مرداد 91 18:02
خدا رحمتشون کنه عزیزم .. تسلیت میگم بهت غزال جونم ایشالله صبر بده بهتون .و همینطور بی بی عزیزت .. خیلی ناراحت شدم عزیزمممم
عمه جون
19 مرداد 91 22:14
خدا رحمتشون کنه...
سیا کیا
20 مرداد 91 1:57
غزال جونم تسلیت میگمممممم می دونم چی میگی پدر بزرگ و مادربزرگا نعمتین ایشالا غم اخرتون باشه و خدا صبر بده به بی بی جون و ایشالا تو و همسرت در کنار هم 120 ساله شید
راحله(مامان هوراد)
20 مرداد 91 8:27
آخی عزیزم....تسلیت میگم.خدا بهتون صبر بده و عزیزانتو برات نگه داره
عسل
21 مرداد 91 11:20
تسليت ميگم بازم شكر كه نتيجه اشونو ديدن و اين خيلي براشون مهمه خدا رحمتشون كنه
مامان آوينا
21 مرداد 91 12:07
سلام غزال جون تسليت ميگم غم آخرتون باشه عزيزم خدا صبرتون بده
مینا مامی پویان
24 مرداد 91 0:25
خدا رحمتشون کنه و غم اخرتون باشه ایشالله خدا به خودت و بی بی عزیزت صبر بده
ناصر
24 مرداد 91 23:12
خدا رحمتشون کنه و به شما و خانواده محترم صبر بده.
مولودمامان رادین
25 مرداد 91 10:15
غزال جونم بهت تسلیت میگم ایشالا خدا بهت صبر بده
سارای محمدسجاد اینا
25 مرداد 91 14:50
عزیزم چقدر زیبا بوده این 75 سال زندگی برای بی بی جان... که بیش از نصف آن با مردی به این خوبی سپری شده... و نسلی بجا مانده که غزال و رحیم و آرتین آن را ادامه می دهند. پدر بزرگ، قرین باشد با پیامبر خوبی ها. آمین