آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

چهار ماه و نیم تمام.........

1391/4/30 17:02
نویسنده : غزال
435 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم داره بزرگ میشه! قربونت برم من که اینقدر شیرین شدی!

تازگی ها کشف کردی جیغ کشیدن لذت بخشه و مدااااااااااااااام داری جیغ میکشی!!!! بعضی وقتا میگم الانه که همسایه مون بیاد شکایت!!!! وقتی جیغ میکشی من و بابا کلی میخندیم! ولی امان از وقتی که این جیغا تبدیل به جیغ ناراحتی بشه! واااااااااااااااااای که بیچاره میشیم :-) دو روز پیش بدجور بی قراری میکردی و هنوز هم ادامه داره ولی بهتر شدی! مدام همه چیز و با حرص میکنی تو دهنت و بعد از مدتی هم گریه میکنی! همش میخوای انگشتامون و گاز گاز کنی! لثه های خوشگلتو نگاه کردم ولی خبری از دندون و حتی سفیدی نیست! پس چرا اینقدر گریه و بی قراری! نکنه تا یک یا دوماه دیگه که بخوای دندون در بیاری میخوای همینججوری نق نق کنی ! نکن مامان جون !!!!!!! تو که خیلی خیلی پسر خوب و آقایی شده بودی؟ دیگه داشت باورمون میشد که بچه داری واقعاااااااااااااااا لذت بخشه!!!! ولی خب! تو یادمون آوردی که سختی هم داره :-)

تو این سن هم از دراز کشیدن بدت میاد و فقط میخوای یا بنشونیمت و یا بایستی و راه بری!!!! ما هم شدیم ماشین آقا! خلاصه که اینقدر بعضی وقتا بد اخلاقی میکنی که معروفت شدی به آقا غرغرو.

کاش که هیچ وقت درد نداشته باشی و اگه دندونی میخواد در بیاد راحت بیاد و اینقدر عشق منو اذیت نکنه! فدای رو ماهت بشم عزیز دردونه من...

از باباجون بگم برات که این روزا همش در حال بازی کردن با تو هست و تو به چشم اسباب بازی میبینیش!!! مثلا بعد یک ساعت استراحت وقتی میام میبینم تو و بباجونت همه فرشها و مچاله کردین و همه اسباب بازی ها تو خونه پخش و پلا شدن و کلی پوشک کثیف اطراف خونه افتاده!!!! دستمال ها و هم که نگو .......... خلاصه که پشیمون میشم رفتم استراحت کردم!!!!!

 تازگی ها هم از کل خونه دل زده شدی و دلت چیزای جدید میخواد! و بابا هم دیروز دیگه جا کم آورده بود و داشت توی یخچال و نشونت میداد و تو هم ذوق میکردی و جیغ میکشیدی!! خلاصه که از دست تو ما چکار ها که نمیکنیم........ 

کوچولوی من خیلی دوستت دارم و دلم میخواد مامان نمونه ای برات باشم ولی خب منم آدمم و بعضی وقتا کم میارم... ولی بدون خیلی خیلی عاشقتم و لحظه ای بدون تو زندگی امکان نداره...........................

اینم عکسای چهار و نیم ماهگی قند عسل بلاااااااااااااااااااااااا

در حال جیغ کشیدن:

در حال دست خوردن :

اعصاب خورد بعد دست خوردن:

آرتین میشینه :-))))))

آرتین شیطون بلاااااااااااا:

آرتین وروجک:

موش کوچولوی من :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

سارا (مامان درسا)
30 تیر 91 18:54
ای جون خاله مبارکت باشه عزیزم ایشالا روز روز خوشبخت تر و شادتر باشی عزیزم میبینم که شما هم مثل درسایی واسه همه چیز عجله دارین. بوسسسسس
مامان بهی
30 تیر 91 20:02
ای جانمممممممممممممم خیلی ماه شده این آرتین جونننن
مامان علی
30 تیر 91 23:32
موش خیلی باهوش داری قدرشو بدون خدا نعمت رو به شما تمام کرده از طرف من ببوسش
soli مامان ادرینا
31 تیر 91 1:05
ای جونم با اون زبون خوردنیتتتتتتتتتتتتتتتت وای غزال ادرینا هم همینطوره دارن لثه هاشون اماده میشه 24 ساعته دست ادری تو دهنشه در حال فشار دادن و حرص خوردن مثل این موش نازمون ارتین جون . به مامانی بگو مواظب باشه گوش ارتین جونمون لا نخورههههههههه حسابی بچلونششششششششششش عاشقشمممممممممم
soli مامان ادرینا
31 تیر 91 1:07
دلم منم واست تنگ شده خانم خانما ..
خاله یاسی
31 تیر 91 1:35
الهی من فدای تو بشم خاله دلم واست یک ذره شده
خاله فریبا
31 تیر 91 1:37
واااااااااااااااااااااای آرتیییین الان گریه میکنم خوب...چرا دوری از من خووووب...آقا دیگه کاش میشد چند روز بیاریمت پیش خودمون بچمون شی ولی حیف نمیشه...واقعا دلم غش کرد عکساتو دیدم...خوب وقتی این موشو میبینی باید چیکار کنی از راه دور خاله جون جیغ خوشالی زیاد بکش ولی جیغ غرغری نه دیگه...پسمل خوبی باش واسه مامان بابا و اذیتشون نکن موش خاله
ساراي محمد سجاد اينا
31 تیر 91 4:20
ججججججججججججججججججججووووووووووووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممممممممممممممممممههههههههههههههههههههههه اين خاله غزال ماه رمضونت مبارک خاله گلي
سیا کیا
31 تیر 91 18:59
وووششششششششششش من عاشق اون عکسشمممم که مشتشو داره میخوره ای جونمممم موبور خالههههههه حالا خوبه الانه ارتین میخواد همش بشینه این قرتی ما که از الان میخواد هی بشینه ه جیگر بود هی جیگرترم میشه من بخورمشششش خوشمزه ی خاله هزار تا بوس واس ارتین جونیم
مامان نسرین
1 مرداد 91 0:47
قربون اون دست خوردنت برم جیگر طلا غزال جونم تو حرف نداری و مامان مونه ای هستی
سارینا مامان آرمان
2 مرداد 91 12:50
سلام قشنگ خاله قربونت برم خوبی؟به مامان بگو از چهار ماهگی یا زودتر پایه دندونات دارن شکل میگیرن از الان بی تابی و نق نق ادامه داره تا 7 ما هگی که دندونای خوشگلت ظاهر بشن حالا حالاها مونده عسلمممم ببوسسسس برا مامانی و آرتین جونم
سارینا مامان آرمان
2 مرداد 91 12:51
لعاب برنج بهش میدی؟
مامان آوينا
2 مرداد 91 13:08
واييييييييييييييي خدا آرتين گلي رو چقدر ماهه ادم دلش مي خواد بخوردش نانازي رو هزار ماشاا...
عمه جون
6 مرداد 91 2:30
وای وای وای وای وای وااااااااااییییی چقد بزرگ شدی آرتینی ماشالا اشکم دراومد... چرا پیشت نیستم عمه جون... فک کنم بزرگ بشی منو نمیشناسی