آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

عاشقتم... همین و بس

1391/3/7 20:55
نویسنده : غزال
416 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشههههههههههههههه

امشب از همیشه بیشتر عاشقتمممممممممممممممم ب اینکه الان از خستگی چشمام میسوزه و از گردن درد دارم دیوونه میشم و کمرم و نمیتونم صاف کنم!!!

اومدم بگم خدایا شکرت ... هزار مرتبه شکرت

به خاطر پسر گلم و پدر مهربونش...........

به خاطر هر لحظه که با پسرم دارم...

به خاطر خنده های قشنگت... به خاطر نگاهای زیبات... به خاطر صدات و آوازهای قشنگت... شکرت

به خاطر همه سختی هاش... بی خوابی هاش... خستگی هاش ... نق نقاش ... گریه هاش ... شکرت!

هزار مرتبه شکر....... خدایا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم.

اینم پسر گلم و خاله قورباغه اش که از همه عروسکاش بیشتر دوسش داره! ( دست عمه جونش درد نکنه)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

راحله(مامان هوراد)
7 خرداد 91 21:16
وای خدا جوووووووونم چقدر بزرگ شده ارتین خالههههههههه چقدر عوض شده اصلا باورم نمیشههههه خیلی گنده ماچش کن مامانش
سارای محمدسجاد اینا
7 خرداد 91 23:58
وای چقد انرژی گرفتم از متنت... بوسِ سفت
عمو ناصر
8 خرداد 91 0:06
سلام عمو جون ماشالا چقد بزرگ شدیییییییی زودتر بزرگ شو باهم فوتبال بزنیم حال عمو رحمتو بگیریم دوست دارم زیاد
مینا مامی لیانا
8 خرداد 91 0:36
نازتو برممممممممممممم من خوشگلم بوسسسسسسسسسسس
خاله فریبا
8 خرداد 91 2:02
الهی من فداش بشم که انقدر عسله عشق خاله...دلم واسش یه ذره شده...خااااله امروز با اینکه امتحانمو خیلی بد دادمو ناراحت بودم ولی وقتی عکسا و فیلماتو نگاه کردم همه غم و غصه هامو فراموش کردمو گفتم فدای سرم...دیگه اصلا بهش فک نکردم...خیلی دوست دارم موش موشی خااااااله
مامان علی
8 خرداد 91 10:16
جیگرتو خوام خوام بخورم(ماشاالله) غزال چی میدی به این آرتین بخوره (پلو خورشت) ههههههههههههه
soli مامان ادرینا
8 خرداد 91 20:02
سلام ارتین جونمممممممممممممممممممممم خیلی ملوسی جیگر بخورم چشماتو اینجوری به عروسکت نگاه نکنی ایندفعه اومدی خونه مامان بزرگت بیا پیش آدرینای من بوسسسسسسسسسسس هزار تا
سیا کیا
9 خرداد 91 16:43
شلاممممم ارتیم موشولووووووووووو میخورمت یه روزی مننننننن ماشالا اسپند لازم داری عزیزمممممممم موبور خالههههههههههه اقایی شدیا واس خودت دختر کش شدی بلاااااااا غزال جون این بلوز قرمزه ویانای من تاپشو داره از طرف من ارتین رو بچلونننننننننن