آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

70 روزگى

1391/2/30 12:03
نویسنده : غزال
473 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من سلام

این روزا هر لحظه که میگذره تو بزرگتر میشی و کارای جدید میکنی. عاشق خنده هاتم. خیلی ناز میخندی و پسری خوش خنده ای هستی. وقتی میخندی همه خسته گی هام در میره و اشک تو چشام جمع میشه خیلی خیلی لذت بخشه. امیدوارم هر کی آرزوی مادر شدن داره به آرزوش برسه.

 

دیروز روز مادر بود . بابایی کلی برام سلیقه به خرج داده بود ولی خب من چند روزیه حال درست و حسابی ندارم. دلم بدجوری گرفته... احساس میکنم تو زندانم... احساس میکنم مامان بد و بی حوصله ای هستم. طاقت گریه های تو و ندارم حتی نق زدناتو. مامانی از امروز تصمیم گرفتم تمام انرژیمو و حوصلمو برات بذارم و مامان خوبی برات باشم. الان مثل فرشته ها خوابیدی. دو روزه خیلی بی قراری میکنی و تا عمیق میخوابی شیر میاد تو دهنت و بیدار میشی و گریه میکنی. عزیزم امیدوارم هر چه زودتر این شیر بالا آوردنات خوب بشه و جوجه ناز مامان اذیت نشه.

راستی عزیزززززززززززززز مامان جمعه با مامانی و بابایی و خاله جونیات رفتیم گردش. خیلی خوش گذشت و تو تمام مدت خواب بودی. کی بشه با هم بازی کنیم و تو شیطونی کنی و منم بغلت کنم و گونه هاتو ببوسم و باهات بازی کنم. خدا کنه بتونم مامان پر انرژی برات باشم.

امروز کلی با آویز بالای تختت بازی کردی و دست و پا زدی و اقو مقو کردی. یک عروسک هم بالای گهواره ات داری که همش سعی میکنی با دستات بگیریش ولی خب هنوز کامل تعادل دستای کوچولوی نازتو به دست نیوردی.

 

میخوام بدونی که مامان خیلی خیلی عاشقته و دیوونه وار دوستت داره و آرزوشه بتونه مامان خوبی برات باشه. اگه بعضی وقتا خسته میشم و سرت غر میزنم من و ببخش نازنینم. تو تمام زندگی من هستی ... میخوام این و همیشه بدونی

خیلی خیلی دوستت دارم گلم

الانم هم داری کم کم بیدار میشی و من باید برم.

بوووووووووووووس واسه لپات شیرینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نرگسی
24 اردیبهشت 91 23:00
ماشالله هزار ماشالله به آرتین جون .. ایشالله که خوب میشه و شما هم حتما مامان مهربون خوبی هستی براش ..


مرسی نرگسی جونم که همیشه بهم روحیه میدی. ایشاله سال دیگه روز مادر و بهت تبریک بگم عزیزم.
مامانی
25 اردیبهشت 91 7:16
روزت مبارک مامانیییییییییی


مرسی دوستم.
ساراي محمدسجاد جوني
25 اردیبهشت 91 11:13
سلام غزال گليِ من و محمدسجاد.
دوست دارم سبک نوشتنتو غزالي...
از تهِ​ وجود...
با تمام دل و جون...
آفرين به تو.
تو يه مامانِ واقعي هستي.
يک مامانِ​اصل.
که چينيش هم حتي پيدا نميشه.


ووواااااااااای سارا کلی روحیه دادی بهم! دوستت دارم هم خودتو و هم محمد سجاد جون وووووووو
بووووووووووووووووووووس بوسی
مامان بهی
25 اردیبهشت 91 14:34
ماشالله که چه ماه شده آرتین جونییییییی
روز شمام مباره باشه غزال خانوم


سلام عزیززززززززم. مرسی دوستم که همیشه بهمون سر میزنی.
ایشاله قسمت تو گلم
آرتین بوس میفرسته واسه خاله جونش
راحله
25 اردیبهشت 91 14:52
70 روزگیت مبارک جیگر خاله

غزال جونم با کمی تاخیر روزت مبارک.گهواره ارتین رو از کجا خریدی؟من دنبال همچین چیزی هستم واسه پسملی.الان واسه کولیک تنها چیزی که ارومش میکنه اینه که من و همسری بذاریمش تو ملافه و دو سر ملافه رو بگیریم و تابش بدیم.فک کنم گهواره ارتین هم مناسب باشه.


سلااااام راحله جونم. عزیزم این گهواره مال بابای آرتینه زمانیکه نی نی بوده! آره واقعا خوبه و کار من و راه انداخته. خدا خیر مادر شوهر و بده که اینقدر چیز نگهدار بوده!!! شاید بشه سفارش داد و ساخت. اگه خواستی بگو عکسشو بذارم برات
سارا (مامان درسا)
25 اردیبهشت 91 15:37
ای جونننننننننننننننن غزالم شما مامان خوبی هستی منم بعضی وقتها بی حوصله میشم.
مخصوصاً که میدونم خیلی سخته لباس تن درسا بکنم و برم بیرون............. اما وقتی میرم کلی حالم خوب میشه.
بوسسسسس واسه خودت و آرتین جونمون


مرسیییییییییییی مامان سارای مهربون. روزت مبارک عزیزم. تو که خیلی خیلی مامان مهربون و صبوری هستی. خوش به حال درسا.
درسای عزیزمو ببوس
سیا کیا
25 اردیبهشت 91 16:06
غزال جون پسرت جیگرهههههههه جای من بوسش کن

ناراحت نباش هممون همینیم منم کلی غر میزنم سر ویانا بعد پشیمون میشم بخاطر فشار و خستگیه .ناراحت نباش روز زن و مهمتر از اون روز مادر مبارک


سلام عزیززززززززززززززم. روز تو هم مبارک. آره والا این فسقلی ها حسابی خسته مون کردن. قربونشون برم من .
ویانای نازمو ببوس
مامان علی
25 اردیبهشت 91 21:52
هزار ماشالله چقدر توپولی شده دست درد نکنه
ایشاالله آرزومادرشدن به دل هیچ کسی نمونه آمین


مرسی عزیزززززززززززززززم. علی کوچولو و ببوس
ammejoon
25 اردیبهشت 91 22:38
vay khoda cheghad delam vasat tang shode eshgham asalm movazebe khodet o mamani o babayi bash azyateshoon nakon khob? afalin jujuyie man. ammejoon ye emtehane sakht daram ye haftas dargiram farda tamoom mishe, bad ye akhare hafte miam pishet .dge taghat nadaram booooooooooooooooshshshshshshsh


عمه جوووووووووونم یعنی میخوای بیای پیشم؟ یعنی میای؟ چه عااااااااااااالی. من منتظرتم . اگه بیای قول میدم کلی برات بخندم. این روزا اینقدر میخندم که نگو! از مامانم بپرس
بوووووووس تف تفی
خاله فریبا
26 اردیبهشت 91 9:59
عااااااشقتم عشق خاااااااااااااله


منم عاشقتم خالههههههههه جون.
آرتین
احلام
26 اردیبهشت 91 22:30
آرتین جونم خیلی نازی خاله


مرسی خاللللللللللله جون. آرمان و ببوس
شایسته مامان نیکادل
27 اردیبهشت 91 13:16
هزار ماشالله به این گل پسر
انشالله خدا نگهدارت باشه آرتین جون


فدات بشم شایسته جون. به پای دخمل ناز تو که نمیرسه. عاشق چشماشم.
بوووووووووس