آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نظرات (7)

آسمونی ها
27 بهمن 90 14:10
آخه چقدر باسلیقه و ناز بود... آفرین به آقای پدر با این سلیقه
نرگسی
27 بهمن 90 14:50
مبارکت باشه عزیزممم.. خیلی خوشگلن..
khale fariba
27 بهمن 90 23:10
akheeeeeeeey elaaaaahi cheghad naaaaazan makhsooosan un botrie ke pore name asvaaay aaaalie...manam un rooz enghad kado valentine mikhastam ke nagooo ba afrooz raftim biroon va3 khodemun kadoo kharidimo enghad be khodemun khandidim


خاله مهربوووووووووووووووون! آرتین کلی بوس و لگد برات میفرسته و میگه مرسی که برام لباس موچولو خریدی. بووووووووووووووس واسه خاله فریبا جوننننن
نرگسی
29 بهمن 90 12:45
خیلی ممنون عزیزمممممم باحرفات دلم گرم میشه و امیدوار میشم...
مامان ایلیا
2 اسفند 90 22:17
سلام چه کادوهای نازی چه زن وشو هر مهربون و رمانتیکی بعضی از مطالبتون رو خوندم خیلی با احساس نوشتین خوش بحال نی نیتون ایشالا به سلامتی بغلش کنین
ammejoon
3 اسفند 90 1:12
آخی چه خوشگلن... چه داداش خوش سلیقه ای دارم من ایشالا که 100 سال با هم به خوشی ولنتاین رو جشن بگیرین
سمانه
20 اسفند 90 15:25
اهم! با اینکه دیر شده ولی این بطریه آخرشه!!!! مبارکت باشه عزیز دلم، آقا رحیم دستت درد نکنه، واقعا یکی از بهترین مردهای دنیایی