آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

سلام جوجه کوچولوووووووووووی مامان

1390/11/26 22:24
نویسنده : غزال
952 بازدید
اشتراک گذاری

خوبی مامانی؟ بعلهههههههههههه که خوبی؟ من میفهمم خوبی!!!! قربون تکونای محکمت برم که اینقده دردناک شده! پسرم زورش زیاد شده دیگه

وای که این روزا چقدر دیر میگذره! همش روزشماری میکنم! قبلا هفته ها و میشمردم ولی الان روزا! احتمالا آخراش ثانیه ها و میشمرم!

پسر گلم اتاقتو چیدیم خیلی ناناز شده! البته هنوز بعضی چیزا لازم داری خصوصا اسباب بازی پسرونه! که اونا رو بابایی قول داده بخره! آخه خودش از تو بیشتر ذوق اسباب بازی خریدن داره!

این مدت خیلی کارا کردیم! نذری دادیم ! کلی شله زرد پختیم و همش دعا کردم که تو به موقع بیای و صحیح و سالم... شانس منم مامان بزرگ و خاله هات اومدن خونمون و همه کارامو کردن. دست گلشون درد نکنه!

خب مامان غرغروت کمی هم غر بزنه دیگه لبخند جدیدا تپش قلب به بقیه مشکلاتم اضافه شده! دیگه جایی تو شکمم نمونده! هر چی میخورم گیر میکنه بالا! انگار با دستت معده مو گرفتی !

این ماه هم دکترم راضی بود و گفت وزنم خوب بوده. فکر کنم داری چاقالو میشی.

امروز هم مامان بزرگ و بابابزرگ اومدن خونمون!  از شمال برای گل پسرم سوغاتی آوردن! یک ماشین خوشگل با یک زنبور چاقالو ! خیلی نازن! کی بشه باهاشون بازی کنی.

دیگه هفته 33 و هم داره تموم میشه و هفته 34 که اینقدر منتظرش بودم میرسه! میگن که آخر هفته 34 جنین دیگه رسیده ست و اگه یک وقت عجله کنه مشکلی پیش نمیاد! پس دیگه 9 روز دیگه کابوس زایمان زودرس هم تموم میشه!  البته اینم بگم هاااا پسر خوبی باش و صبوری کن و همون 15 اسفند به بعد بیا.

از چشمای بابایی بگم برات. اینقده خوب شده البته گاهی تار میبینه ولی دیگه از عینک راحت شده! کلی هم خوشگل شده و منم کیف میکنم که دیگه بدون مشکل میبینه! دیگه بابایی عینک نداره باهاش بازی کنیییییییییییی از خود راضی

خب قند عسل مامان مثل همیشه به مامان کمک کن تا این روزا که دیگه داره سخت میشه و خوب بگذرونم! تو هم محکم بچسب و تا میتونی بخور و بزرگ و قوی شو.

راستی تا یادم نرفته بگم بابایی هم داره واسه خودش آشپزی میشه ها! کباب دیگی درست میکنه بیا و ببین! خیلی خوبه بعدا همش میگیم برامون درست کنه.

رحیم گلم ممنونم که این روزا اینقدر کنارمی و صبورانه همه چیزو تحمل میکنی و مواظب ما دوتا هستی. همیشه کنارمون باش عشق من...

خب پسرم ما میخوایم بریم غذای خوشمزه ای که مامان بزرگ (مامان رحیم ) با عشق برامون فرستاده و بخوریم! تو هم کیف کنی.

خیلی دوستت دارم آرتینم. کلی ماچچچچچچ ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سارا(مامان شهیار)
11 بهمن 90 1:03
یعنی این رسمه روزگارهههههههههههههه... یعنی همین دیگههههههه...باشههههههه...قهر...
khale fariba
11 بهمن 90 16:17
vaaaaaaaaaaaaaaay khale ghorboonet beshe ke dari kam kam dge be 2nya miay khale joon mano mamani 2 rooz mashad boodim mamani va3t ye aaalame lebase koochooloo kharide ke dirooz man hamash bareshun midashtamo booseshun mikardam ke key artine khale miado inaro mipooshe movazebe khodet bash asale khae chon dge chizi namunde ta be 2nya biayo biay too baghale ma
نرگسی
12 بهمن 90 21:43
خدارو شکر همه چی خوبه.نبودی نگرانت شده بودم.انشاالله این هفته های آخر هم به سلامتی تند تند بگذرن و آرتین خان تشریف فرما شن بغلتون ان شاالله..
مامان زهره
16 بهمن 90 15:25
الهی چه قدر لذت بخشه که وقتی مرد آینده با لگد به دل مامانش می کوبه