آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

دوستت دارم

1392/4/11 2:23
نویسنده : غزال
424 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بهت میگفتم : دوستت دارم

تو هم با حرکات زبون و دهنت با همون آهنگ میگفتی دوستت دارم و من فقط میتونستم به سینه ام بکویم و قربون صدقه ات برم! تو هم ذوق میکردی! تکرار میکردی... من میگفتم... تو میگفتی.............

وای وای وای چه لذت بخش بود.................................................................................................. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مرجان مامان اران
15 تیر 92 14:50
اخی عزیزم چه خوب وافعا لذت داره همیشه خوش باشی عزیز دلممممممممممم
شادی
17 تیر 92 0:25
غزال جون کم پیدا شدی یه سری به ما نمیزنی......
سیاکیا
17 تیر 92 3:39
سلام عزیزم ویانا تو مسایقه شرکت کرده ممنون میشم رای بدید بهش 175 رو ب شماره 20008080200 اس ام اس کنید مرسیییییییی بوسسسسسسسسسسسس
شادی
17 تیر 92 23:16
سلام غزال جان، خدا رحمت کنه عموتو، خیلی ناراحت شدم عزیزم تسلیت میگم، اشکالی نداره من ازت ناراحت نمیشم چون یه مدتی بود ازت خبر نداشتم راستش نگرانت شدم... هروقت تونستی بهم سر بزن خوشحال میشم. آرتین جونمم ببوس........