آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

و باز هم ..........آرتین و پنبه!

1391/11/11 1:05
نویسنده : غزال
403 بازدید
اشتراک گذاری

خدا خیر پنبه پشمالوی مارو بده که این روزا شده بهترین همبازی تو گل پسر نازم! اینقدر دیدن بازی کردن! دنبال کردن ، توپ پرتاب کردن و ... شما دو تا دیدنی  و جذابه که دلم میخواد 24 ساعت دوربین به دست دنبالتون بدوم!

 

آماده برای حمله ...............

هورااااااااااااااااااااا گرفتمش!

به به چه بالش نرمی!

تشک خوبی هم هست انگار! فقط خیلی وول میخوره

و فرار............... بازی............. خستگی............ لم دادن بعد بازی!!!!!!!!!!

عاشقتونم عزیزای دلم! آرتین شیطونم.... پنبه صبورم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ناشناس
11 بهمن 91 14:26
مامان آرتین مواظب سلامتی گل پسرت باش بازی کردن با گربه اصلا براش خوب نیست موهای بدن گربه ناقل بیماری خطرناکی برای کودکان هستن نکن اینکارو با عزیزترینت


ممنون از توجهت دوست عزیز. ولی من و همسرم هر دو دامپزشک هستیم و کاملا در این مورد آگاهی های لازمو داریم.
مینا مامی لیانا
11 بهمن 91 23:55
ای جونممممممممممممم یعنی تو اون عکس اولی من دلم میخواد اون ک و ن کوچولوشو گاز بگیرم
مامان نسرین
13 بهمن 91 0:15
ای جون دلم بیچاره پنبهههههههههههههه عاشق اون لم دادنتم تو عکس اخری
مامان نیکادل
17 بهمن 91 0:07
ای جونم ببین چه جوری خوابیده روی این پنبه!
یعنی کیف کردم!
خاله خیلی از من شجاع تریا میدونستی؟؟؟


مرسی خاله جون. من از مامان و بابام هم شجاع ترم ! کلا خیلی نترس هستم!
درنا(مامان محمدرهام)
21 بهمن 91 10:57
قربونت برم من که اىنقدر مثل دوستت رهام حيوونارو دوست دارى
پریناز
10 اسفند 91 21:33
گربه هه واقعیه؟ ای جان،چه خوب که حمله نمیکنه