آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

47 روزگی

1391/2/3 12:33
نویسنده : غزال
383 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم کم کم داری بزرگ میشی. قربون نگاهت برم که با چشمای قشنگت دنبالمون میکنی و جدیدا کمی گردن میگیری. همش میخوای صدا در بیاری ولی گاهی میتونی بگی آوووووووووو! وقتی تو بغلم راهت میبرم کلی کنجکاوی میکنی و به اطراف نگاه میکنی و دقت میکنی.

لبخندای خوشگل میزنی و منتظرم که با صدا بخندی و من برات غش کنم.

الانم مثل فرشته ها تو گهواره ات خوابیدی.

دیروز خیلی دل درد داشتی  و تا نصفه شب طول کشید. امیدوارم دیگه اینقدر اذیت نشی عزیزم.

خیلی دوستت دارم عشق شیرین من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

آرتین خان خان ایران
3 اردیبهشت 91 12:43
سلام آرتین جان خوش اومدی به دنیا ماشالا بگین به این گل پسر
خاله نفس
3 اردیبهشت 91 17:23
مثله همیشه عکسش خیــــلی خیـــــــــــــــــــلی خوشگله هزارماشالا مامانی اینو بدین به نی نیمون
مامان بهی
3 اردیبهشت 91 22:42
ایییییی جانم آرتین جانننن خیلی ماهی غزال جون همیشه مراقب خودت آرتین جونی باش دوستتون دارم
خاله فریبا
4 اردیبهشت 91 13:17
عزیییییز خاله عشق خاله دلم واست یه ذره شده خوب خااااااااااااااااااااااله قربون عکست برم که مثل مردا نگا میکنیییییییمواظب خودت باش تپلی خاله
سارا (مامان درسا)
4 اردیبهشت 91 14:43
خدا این گل پسرو مامانشو حفظ کنه
عشق مامان و بابا
5 اردیبهشت 91 12:58
ماشالا آرتین کوچولو خیلی نازه خدا حفظش کنه
نرگسی
8 اردیبهشت 91 15:53