آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

40 روزگی

1391/1/26 23:20
نویسنده : غزال
462 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان 40 روزگیت مبارک.

الهی مامان قربونت بشه که چند روز بود سرماخورده بودی. دلم کباب شده بود برات. عزیزکم توروخدا دیگه مریض نشو که مامان دق میکنه. خیلی نگرانت بودم و حتی الانم همش یواشکی دمای بدنتو میگیرم! خودمم بدجوری مریض شدم و الانم گلو درد دارم !

پسر گلم اموز حموم 40 روزگیشو رفته و الان تو بغل مامان بزرگشه! خدا مامان بزرگتو برامون نگهداره که به دادمون رسید. دیگه واقعا خسته شده بودیم و این چند روز تونستیم استراحت کنیم. دست گل مامان بزرگ درد نکنه.

خب دیگه نمیتونم زیاد بنویسم چون امشب کمی نق نقو شدی.

خدایا دیگه بیماری و تب و درد پسرکمو نبینم چون واقعا تحملش برام سخته.

اینم عکس موش موشیه مامان.( ماشالله ماشالله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله نفس
27 فروردین 91 10:14
جووووووووونم چقده خوشگلی شما هزاااااااااارماشالا مامانی بورِ پسرتون آره از طرف من ببوسین دستشو و مواظبِ خودتون باشین راستی من بازم یادآوری میکنم! یادتون نره موقع شیردادنش واسه منم دعا کنین ها
مامان بهی
27 فروردین 91 11:54
ماشاللللههههههههه خدا براتون نگهش داره مواظب خودتونم باشین غزال جون
سارا (مامان درسا)
27 فروردین 91 18:48
مبارکه غزال جونم ایشالا که خدا بد نده و گل پسملت زود زود خوب بشه. مواظب خودت هم باش زودی خوب بشی عزیزکم. بوسسسسس واسه جفتتون.
خاله فریبا
27 فروردین 91 21:59
عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم چقد بزرگ شدی خاااااااااااااااااااااااااااله وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من قربونت بشم عشق خااااااله چقد بده ازت دورم منعیب نداره که سرماخوردی عزیییزم بدنت داره واکسینه میشهمواظب خودت باش عشق خاااااله
ammejoon
28 فروردین 91 0:10
vaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyy khodaaaaaaaaaaaaaa cheghad bozorg shodi pesaliiiiiiiiiiiiiiiiiii akh man fadat besham vay artinam enghad zogh kardam didamet eshgham dad zadam dostam khab bood az khab parid) ishalla ke hamishe bekhandi ammejooooooooonnnnn dooshet dalam kheyli ziad
ammejoon
28 فروردین 91 0:21
vay artinam key mishe bebinamet bahat bazi konam vasam bekhandi lopet soolakh beshe dge sheytoon bala shodi engari bache ejtemayi shodi pesal
ناصر
28 فروردین 91 0:38
واقعا احساس مادرانه چقد قشنگه! خدا همتونو حفظ کنه.
محمد سجاد
28 فروردین 91 12:44
پسر خاله سلام دوستت دارمااااا
نرگسی
31 فروردین 91 19:04
40 روزگیت مبارک عسلی ..
راحله
31 فروردین 91 20:46
ماشالله ماشالله چشم نخوره پسر نازمووووووون چقدر اقا شده الهییییییییی خاله فداش چهل روزگیت مبارک