آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نازنین من

1390/9/11 20:26
نویسنده : غزال
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم. خوبی مامانی؟

الان جمعه شب هست و مامانی مثل همیشه که شب میشه دلش گرفته...

فقط دلم به مهربونیهای بابایی و تکونای کوچولوی تو خوشه!

نمیدونم همه مامانایی که باردارن دلشون میگیره یا من اینجوریم؟ خیلی حساس و زودرنج شدم

دیشب قبل خواب به تو فکر میکردم! به اینکه وقتی بیای چجوری باید ازت مواظبت کنم؟! راستشو بخوای کمی ترسیدم هنوز باورم نمیشه  جمع دو نفریمون تا 3 ماه دیگه میشه سه نفری! البته مدتهاست 3 تا شدیم و الان همه حرفامون تو خونه در مورد تویه! تو همه چیز ما شدی جوجو

دعا کن کوچولوی من... دعا کن بتونیم خوب ازت نگهداری کنیم و لایق تو فرشته کوچولو باشیم

گل نازنینم برای مامان دعا کن تا این روزا و به خوبی پشت سر بگذاره و قوی باشه!مثل الان که با هر تکونی به مامان جون میدی

این روزا بابا خیلی خسته میشه چون همه کارا و یک تنه به دوش میکشه و هیچ اعتراضی نداره.رحیم ، همه زندگی منی! کنارم باش...

 امیدوارم تو هم  بزرگ شدی قدرشو بدونی شکوفه سیب من

خیلی دوستت دارم و بی صبرانه منتظرتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)