آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نوروز مبارک

1392/1/3 13:51
نویسنده : غزال
861 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

نوروز امسال ،نوروز خیلی خیلی قشنگی بود. در کنار تو و بابا احساس خیلی خوبی داشتم.

عید امسال پر از آرامش بودم.

خدایا به خاطر همه چیز ممنون... امسل هم مثل سال قبل کنارمون باش... همسرم، پسرم ، زندگیمونو به تو میسپارم.

( این روزا پسر کوچولوی خونه ما از زاویه تازه ای دنیا رو نگاه میکنه!!!!! انگار خیلی هم زیبا میبینه چون ول کن نیست!!!!!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

نفس
3 فروردین 92 18:33
سلام غزال جيگر .دوست خوبم سال نو مبارك ايشالا سالي سرشار از سلامتي و موفقيت داشته باشين آمييييييييييييييييين.آريتن ماهمو ببوس
خاله کیانا
3 فروردین 92 23:52
سلامممممممممممممم، سال نو مبارک، ایشالله که سال خییییییییییییییلی خوبی داشته باشین، عکس ها چون حجم بعضی هاشون زیاده طول میکشه تا ارسال بشن، منتظر باش عزیزم.


عزیز دلممممممممممممممممم
دوست مهربوووووووووووووووووووووووونم
نمیدونی چقدددددددددر ذوق کردم.... چه هدیه ارزشمندی دادی بهم تو سال جدید
این و به فال نیک میگیرم
من و ارتین خیلی خیلی دوستت داریم...
میبوسیمت
مهسا(مامان هستی)
4 فروردین 92 13:56
دوووووووسن نازم سال نو مباااااااااااارک ایشالا سال خوبی رو در کنار خانواده گرمتون داشته باشین عااااااااااشقتونم
مینا مامی لیانا
4 فروردین 92 19:13
سلام عزیزای دل من عیدتون مبارک باشه ایشالا سال خیلی خوب و پر برکت و همراه با شادی و سلامتی داشته باشید قربون این جوجوی خودم بشم با این کارای بامزه اش سفره هقت سینتون هم خیلی زیباست
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:28
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستس سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
خاله کیانا
5 فروردین 92 0:48
سلام چندتا تقویم واسه آرتین طراحی کردم اما تاریخ تولدشو تو وبلاگ گشتم پیدا نشد، واسم بفرست تاریخ تولدشو. ممنون عزیزم
خاله کیانا
5 فروردین 92 0:49
تولدش اسفندماه؟ چندمش؟؟؟؟
سمیه مامان طاها
5 فروردین 92 9:51
غزال جونم دوستم ایشالله سال خوبی در کنار هم داشته باشید قربون آرتین جوجو برم من
راحله
8 فروردین 92 11:32
سلام عزیز دلممممممم سال نو مبارککککک...الهی قلبون این پسملی خوشکل خوشتیپ بشم منالهی همیشه خوش باشین و سلامت
الهام جون
8 فروردین 92 12:24
واااای چقد ذوق کردم عکس ها رو دیدم ایشالا همیشه دور هم شاد باشین عزیزم آرتین جونم عیدت مبارک عشقم قدر مامان و بابای گلت رو بدون
زهرا مام صدرا
12 فروردین 92 12:50
سلامممممممممم وای چقدر دلم برای غزال جونم و جوجو ارتین تنگ شدهههههههههه سال نو تون مبارک امیدوارم همیشه همیشه در کنار هم خوش باشید دوستون دارم
سارا (مامان درسا)
12 فروردین 92 17:49
سلام سلام سلام .... سال نو مبارک غزال جونم و آرتین جونم خوبین؟ خوب خدا رو شکر ... امیدوارم امسال پر برکت و قشنگ باشه واسه جمع سه تاییتون ... ببوس گلمو
درنا(مامان محمدرهام)
15 فروردین 92 21:06
وای چه سفره خوجللللللللللی چقدرجیگللللللللل شده این پسمل
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
16 فروردین 92 2:54
......`....%%%. ......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯) .....`,%%;,%,%%% .........(_.^._) ..,%%; %%% %%% ...`%/% %//%%%_% ..%(%%, %% %/; %% ..%_ %%.%/%__/%% ..,%% / %%;%% .............`| / ...............|(.___;@@;.,..;@@; ...............|.| __@@@.;@@@; ...............|.|____ |/_____ |/___ سلام دوست عزيز...آپم و منتظر حضورت
مامان نسرین
17 فروردین 92 0:59
سال نو مبارک.به به چه هفت سین قشنگی چیدی غزال جونممممممم
مامان نیکادل
19 فروردین 92 7:22
سال نو مبارک ایشالله سال خوب و پر از سلامتی در انتظار خوانواده گرمتون باشه بووووووووووووووووووووووووووووس
الناز(سیندرلا)
5 خرداد 92 18:45
ای جانم چه نی نی نازی خدا حفظش کنه بوووووووووس عکساتو که میدیدم یهو متوجه شدم یه جورایی شبیه بچگی های شوشوی منی