آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

20 دندونه شدی!

1393/7/5 23:14
نویسنده : غزال
773 بازدید
اشتراک گذاری

چطور من 4 تا مروارید خوشگلتو که در اومدن ندیدم؟ چه بی سر و صدا در اومدن و من وقتی داشتی قهقه میزدی متوجه درخششون  اون ته ته دهان خوشگلت شدم!

مرد کوچولوی شیرین زبون من  آخه من با این  خوشمزه حرف زدن تو چه بکنم!  عاشق شعر خوندنتم با دقت سعی میکنی تمام کلماتو درست ادا کنی و با همون آهنگی که من و بابا برات میخونیم ، میخونیشون

پسر مهربونم به خاطر  همه این روزای خوب ازت ممنونم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امیر علی
23 مهر 93 14:50
خدا حفظش کنه
لیلا
7 آبان 93 17:56
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
سارا99999
10 آبان 93 3:24
سلام غزال عزیزم دلم خیلی تنگ شده ماشاالله به ارتین جیگر خاله بزرگ شده ببوسش از طرف من ارزوی شادی و سلامتی دارم براتون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس