آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

نظرات (7)

ps
19 مرداد 93 23:39
وب زیبایی دارین عزیزم دوست دارین یه خرید خوبو تجربه کنید؟؟ خوشحال میشم سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید ...
مینا
20 مرداد 93 13:16
من فدای این گل پسر!!!خدایا چقدر این نفس خوردنیه!!!
Mahya
22 مرداد 93 13:14
جوووونمممم چقدر دلم براش تنگ شده بود؛ عسل پسر
غزال
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان امیر علی
28 مرداد 93 15:24
وای چقدر بزرگ شدی آرتین عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود دوست دارم گلم
مامان امیر علی
28 مرداد 93 15:29
راستی غزل جون خواستم بدونی یه شباهتیظاهری بین امیر علی و آرتین هست شاید چون دوران حاملگی زیاد عکسای آرتین جونو نگاه می کردم یا شایدم علاقه ی زیادم به آرتین یا شایدم اتفاقی اینجوری شده اگه مایلیت یکی از عکسای امیر علی رو برات بفرستم
غزال
پاسخ
سلام دوست مهربونممم. ببخش اگه دیر به دیر سر به میزنم. ولی اول از همه بگم خیلی دوستت دارم . خدا پسر گلتو برات حفظ کنه. چقدر عالی میشه اگه برام عکساشو بفرستی. خیلی خیلی دوس دارم ببینمش. بی صبرانه منتظرممم از طرف من حسابی ماچش کن
مینا
30 مرداد 93 20:31
اچ] اینا همش واسه روی ماهتون عزیزای دلم.... غزال جان میشه بپرسم اهل کجایین؟؟؟آخه خیلی دلم میخواد بیام از نزدیک ارتینمو ببینم!!!
غزال
پاسخ
سلام عزیز دلممم. ممنون مهربونممم منم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت. من سبزواروهستم خراسان رضوی. انیدوارم یک روز بتونیم از نزدیک ببینیمت دوست مهربونم کلی ماچ به روی ماهت .
مامان امیر علی
11 شهریور 93 15:37
سلام غزال جون چندتا از عکسای پسرمو براتون فرستادم امیدوارم بدستتون رسیده باشه
غزال
پاسخ
عزیزم چرا هر چی میگردم نیست پس؟ ghazal_fazli@yahoo.com دوباره بفرست لطفاااا خیلی دوس دارم گل پسرو ببینم