آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

مرد کوچولوی من

1393/5/13 0:43
نویسنده : غزال
867 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق گوشه گوشه خونه  مونم! 

عاشق ماشینای ریز و درشتی ام که کناروهم پارک شدن و به قول تو قطار شدن

عاشق دمپایی های کوچولو تم که اینقدرر دوسشون داری

عاشق  وقتایی ام که حوله نوزادیتو دورت میپیچی و میگی نی نی گولولو شدم!

عاشق  لباس عوض کردنتم وقتی لخت میشی و میپری تو بغعم و میگی آرتین لخت شده آرتین لخت شد! و من باید بوسه بارونت کنم

عاشق  شیطنتای پسرونه اتم وقتی سوار موتور میشی و پاهاتو بالا میگیری و  یا ایستاده میرونی! خودتم کلی کیف میکنی

عاشق قهر کردناتم! دست به سینه میری یک گوشه و زیر چشمی نگام میکنی

عاشق  اون  خوب شدم! بعد زمین خوردنتم! که با یک بوس کوچولو از طرف من یا بابا انگار معجزه میشه

عاشق  حرف زدنت... خنده هات... خوابیدنت... و ....

مامان .... من عاشقتم ...... عاشق لحظه لحظه با تو بودن

از  درآغوش کشیدنت و بوسیدن و بوییدنت سیر نمیشم

 

خدایا شکر

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیر علی
19 مرداد 93 17:17
خدا حفظش کنه غزل جون ایشاا... سالیان سال با هم خوش و خرم زندگی کنید. نمیدونی چقدر منو امیر دلمون واسه آرتین تنگ شده از عکسای جدیدش خبری نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غزال
پاسخ
عزیز دلممم باور کن اینقدر با این تبلت کوفتی عکس گذاشتن سخته! ولی فقط به خاطر گل روی تو میذارممم هر وقت بتونم. ببوس پسر گلتو
khale fariba
26 شهریور 93 18:57
elahi khale ghorboonet behse ke eshghe mani to...vaghean shirini shirin.har chi begam kam goftam.asan delam baz shod umadam tu webloget.ghazaaaaaaaaaal kheili ghashng bood neveshte hat vaghean havas kardamaaaa vaghean (((((
غزال
پاسخ
ای خاله شیطون! هوس چی کردی !!!