آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نیمی از من ، نیمی از تو

خداحافظ پوشک!

1393/4/10 0:26
نویسنده : غزال
841 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  این مرحله هم مثل تمام مرحله های دیگا به راحتی پشت سر گذاشتی

خداروشکر میکنم که اینقدر صبور و عاقلی. اصلا فکرشو نمیکردم به این راحتی ها باشه.

دلم برای اون باسن قلمبه پوشکیت تنگ میشه. ولی از اینکه داری بزرگ میشی لذت میبرم.

چقدر این روزهارو دوست دارم . تو زندگیمون عشق و شادی جریان داره. خیلی احساس خوشبختی میکنم. در کنار تو و پدرت

همه این حس های قشنگ و مدیون تو هم خدا جونم. با تمام وجود  تو قلبم احساست میکنم.

 

پ.ن. خیلی وقته عکسی ازت نذاشتم. دیدم همه عکسا تو تبلت و گوشی و رم و ،،، ذخیره میشه و تو بعدا میتونی همه رو ببینی . پس اینجا رو میذارم برای عاشقانه هامون. خاطراتمون و اتفاقای خوبی که خواهد افتاد.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

پگاه مامان آرتین
11 تیر 93 12:44
عزیزم آفرین تبریک می گم.فدات شم خاله.غزل جون ببوسشششششششششششش
لیلا
16 تیر 93 12:39
سلام غزال جان پسرتون خیلی نازه ماشالا خدا حفظش کنه ارتین جونو!!! منم یه نینی دارم تو راهه دو ماهه دیگه میاد وقتی اومد میخوام واسش یه وب بزنم.ارتینو یه ماچ گنده از طرفم بخورین.
نازنین مامان نیکان
16 تیر 93 15:27
سلام غزال جون دلم برات تنگ شده.تبریک میگم بهت که آرتین هم مرد شده.نیکان هم 2 هفته است که با پوشک خداحافظی کردخ
Mahya
22 تیر 93 22:22
سلام آفرین به آرتین قهرمان و دوست داشتنی پس ما چی؟ یعنی دیگه هیچوقت عکس اون روی ماهشو بزرگ شدنشو نبینیم:-( تازه این طوری خود آرتینم متوجه میشه هر کدوم از عکساش مربوط به کدوم دوره و خاطره از زندگیشه ببخشید که دخالت کردم درسته خاموش بودم تا حالا ولی شما و آرتین رو خیلی دوست دارم و بهتون وابسته شدم♥♥♥♥
غزال
پاسخ
چشم عزیزم حتما میذارم. خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم.
نسرین
23 تیر 93 16:43
سلام غزل جون من همیشه خواننده خاموش وبلاگت بودم گل پسر نازتم خیلی دوست دارم مثل یه خواهر که دوست داره خواهر زادشو ببینه لطفا از عکسهای ارتین جونم رو بزار از عکس های جدیدش ممنون
غزال
پاسخ
چشم عزیزممم حتما سر فرصت میذارم. ارتین خوشحاله خاله های به این مهربونی داره.
مامان امیر علی
24 تیر 93 15:34
خوش به حالتون غزل جون آخه من همش نگران اینم که چه جوری قراره... آفرین بر آرتین عزیزم
غزال
پاسخ
اصلا نترس به راحتی تمام این مراحل و طی میکنی. امیدوارم موفق باشی. ببوس گل نازتو
مامان
31 تیر 93 2:06
سلام غزل جون من خیلی آرتین رو دوست دارم لطفا عکس ارتین جونم رو بزار عکس های جدیدش رو لطفا .
غزال
پاسخ
چشم عزیزم. ممنون از لطفت
مینا
13 مرداد 93 18:22
سلااااااام غزال خانوم من وب ندارم ولی همیشه میام و به وب ارتین سر میزنم خیلی دوسش دارم این نازدونه رو!!!خواهش میکنم عکسای نازشو بذارین من تا بزرگ شدنش به این وب میام خیلی نازه به خدا !!یه ماچ گنده واسه ارتین جون و غزال جووونم
غزال
پاسخ
چقدر خوشحالممممم که دوستای خوبی مثل شما دارم. حتما عزیزممممم تنبلی و کنار میذارم و هر وقت تونستم عکس میذارم. من و ارتین روی ماهتو میبوسیم